"România, te iubesc!", lider de audienţă. Peste 2.000.000 de telespectatori au urmărit emisiunea duminică la Pro TV

Anchetele prezentate în cadrul emisiunii "România, te iubesc!" au ţinut duminică, în faţa televizoarelor, peste 2.000.000 de telespectatori din întreaga Românie, care urmăreau programul în minutul de aur, 18.57, informează Pro TV.

Urmărește
383 afișări
Imaginea articolului "România, te iubesc!", lider de audienţă. Peste 2.000.000 de telespectatori au urmărit emisiunea duminică la Pro TV

"România, te iubesc!", lider de audienţă. Peste 2.000.000 de telespectatori au urmărit emisiunea duminică la Pro TV

În intervalul orar 18.00 - 18.58, atunci când a fost difuzată o nouă ediţie a emisiunii "România, te iubesc!", Pro TV era lider de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, Pro TV înregistra, în medie, 4,5 puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată abia pe locul al treilea, avea doar 2,1 puncte de rating şi 7% cotă de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă, înregistrând, în medie, un rating de 4,3 puncte şi un share de 10,8 procente, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al treilea, care avea 2,8 puncte de rating şi 7 procente din cota de piaţă.

Duminică, în emisiunea "România, te iubesc!", corespondentul Ştirilor Pro TV Anca Nastasi a prezentat un reportaj despre sistemul agricol românesc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici