Prima pagină » Cultură-Media » Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile

Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile

Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc în prezent platforme de socializare pentru a se promova, cele mai populare site-uri sociale folosite fiind Twitter, LinkedIn, Facebook, dar şi blogurile, informează Warc.com.
Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
15 apr. 2009, 15:56, Cultură-Media

În pofida faptului că din ce în ce mai mulţi advertiseri folosesc platformele de socializare pentru a se promova, există îndoieli privind sistemul de măsurare a eficienţei publicităţii pe astfel de site-uri.

Cercetătorul de piaţă Michael Stelzner a realizat un sondaj, pe un eşantion de 880 de advertiseri, în numele organizatorilor Social Media Success Summit 2009. Potrivit rezultatelor sondajului, 88% dintre respondenţi folosesc platformele de socializare pentru a se promova.

De asemenea, 86% dintre respondeţi folosesc Twitter, 79% – blogurile , 78% – LinkedIn, iar 77% – Facebook.

Pe de altă parte, platforma video YouTube este folosită în strategia de promovare de circa 41% dintre advertiserii care au luat parte la sondaj, în timp ce 31% dintre aceştia folosesc promovarea pe forumuri.

Circa 64% dintre participanţii la sondaj au declarat că au petrecut, în medie, cinci ore pe săptămână dezvoltând iniţiative legate de platformele de socializare, în timp ce 39% au petrecut peste 10 ore pe săptămână pentru acelaşi tip de activităţi. 9,6% dintre respondenţi au precizat că petrec peste 20 de ore pe săptămână rezolvând activităţi care au legătură cu site-urile sociale.

De asemenea, potrivit sondajului, 33% dintre participanţi au declarat că platformele de socializare i-au ajutat în finalizarea unor afaceri.