Românii au petrecut Crăciunul cu Pro TV

Pro TV a fost lider de audienţă de Crăciun, atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime-time, dar şi la nivelul tuturor programelor difuzate pe 25 decembrie, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
355 afișări
Imaginea articolului Românii au petrecut Crăciunul cu Pro TV

Românii au petrecut Crăciunul cu Pro TV

După ce au petrecut Seara de Ajun alături de tinerii din LaLa Band, serialul "Pariu cu viaţa" deţinând supremaţia în topul audienţelor, telespectatorii au preferat să petreacă şi ziua de Crăciun împreună cu Pro TV. Ei au fost alături de Moş Măruţă, de personajele din "Madagascar 2" şi "Busola de Aur", au trăit la maximum alături de "Eroi de sacrificiu" fără egal, au urmărit "Strania poveste a lui Benjamin Button" şi au fost puşi la curent cu tot ceea ce se întâmplă important în ţară şi străinătate de către Ştirile Pro TV.

Astfel, audienţa medie a întregii zile de Crăciun, înregistrată de Pro TV pe publicul comercial din mediul urman cu vârste cuprinse între 18-49 de ani a fost de 3,9 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, în timp ce audienţa medie înregistrată de Antena 1 în ziua de Crăciun a fost de doar 2,6 puncte de rating şi 11,8% cotă de piaţă.

Pro TV a fost lider pe parcursul întregii zile şi pe întreg publicul din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 3,4 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 2,8 puncte de rating şi 10,6% cotă de piaţă.

Supremaţia în prime-time a fost deţinută tot de Pro TV când, Ştirile Pro TV şi cele două filme difuzate în seara de Crăciun au făcut deliciul publicului. Audienţa medie înregistrată de Pro TV în prime-time a fost pe publicul comercial din mediul urban de 7,7 puncte de rating şi 22,2% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea doar 4,5 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă. Şi pe întreg publicul din mediul urban, audienţa medie obţinută în prime-time de postul din Pache Protopopescu a fost de 7,5 puncte de rating şi 17,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 5,3 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.

Ca în fiecare zi din an, Ştirile s-au văzut cel mai bine la Pro TV. Ştirile Pro TV de la ora 19.00 au fost urmărite la nivelul întregii populaţii a ţării de peste două milioane de telespectatori, audienţa medie a programului fiind de 10,2 puncte de rating şi 22% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1, care înregistra doar 5,7 puncte de rating şi 12,2% cotă de piaţă, situându-se abia pe poziţia a treia.

"Eroi de sacrificiu", filmul care i-a adus pentru prima dată împreună pe Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger şi Bruce Willis, a fost urmărit in medie de aproape 1.800.000 de telespectatori din întreaga Românie, în timp ce, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, filmul înregistra 8,7 puncte de rating şi 24,3% cotă de piaţă, iar Antena 1 doar 6 puncte de rating şi 16,6% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban, filmul difuzat de Pro TV între 20.31 şi 22.33 s-a situat în topul preferinţelor telespectatorilor cu 8,1 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă, în timp de Antena 1 înregistra 6,2 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă.

Şi cel de-al doilea film al serii, "Strania poveste a lui Benjamin Button", a fost lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban, cu 5,3 puncte de rating şi 24,5% cotă de piaţă, urmat de TVR şi abia apoi de Antena 1, cu 2 puncte de rating şi 9,1% cotă de piaţă. Clasamentul se păstrează şi pe întreg publicul din mediul urban, când Pro TV înregistra 3,8 puncte de rating şi 15,8% cotă de piaţă, iar Antena 1 se situa după TVR, cu 1,8 puncte de rating şi 7,3% cotă de piaţă.

De altfel, toate programele zilei au fost pe gustul telespectatorilor Pro TV, care au urmărit atât filmele pentru copii, cât şi ediţia specială "Happy Hour" într-un număr foarte mare.

Moş Măruţă a fost preferatul publicului, în intervalul orar 17.42-18.57, când a pregătit o ediţie specială "Happy Hour" cu care s-a situat în fruntea clasamentului, cu 6,2 puncte de rating şi 19% cotă de piaţă pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, surclasând la mare distanţă Antena 1, care s-a aflat abia pe poziţia a patra, după TVR şi Prima TV, cu o audienţă de trei ori mai mică decât cea a Pro TV, respectiv de 2,1 puncte de rating şi 6,5% cotă de piaţă. Şi la nivelul întregii populaţii a României, "Happy Hour" s-a situat pe primul loc cu 6,8 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă, iar Antena 1 doar pe locul al treilea cu 3,6 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă.

Şi cele două filme pentru copii, "Madagascar 2" şi "Busola de Aur" au fost preferatele publicului, obţinând audienţe aproape duble faţă de următoarea clasată, Antena 1.

Petrecerea continuă luni, la Pro TV, când la "Vocea României" se va da bătălia finală pentru cel mai râvnit titlu al momentului. Loredana, Smiley, Horia Brenciu şi Marius Moga, cei care au străbătut alături de concurenţii lor un traseu aprig până să ajungă în finală se prezintă cu cei patru concurenţi rămaşi în competiţie, patru voci unice, puternice şi care merită din plin distincţia "Vocea României" şi marele premiu de 100.000 de euro. În ultima ediţie a super show-ului de la Pro TV, cei patru concurenţi vor cânta în duet cu antrenorii lor, dar pregătesc şi alte momente surpriză care să-i convingă pe telespectatori că merită marele premiu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici