Romtelecom a primit acordul CNA pentru a lansa televiziunea de filme Dolce Movie Fun

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, marţi, o licenţă audiovizuală societăţii Romtelecom SA pentru televiziunea Dolce Movie Fun, care va emite de la mijlocul lunii iulie şi va difuza filme de comedie, aventură şi animaţie.

Urmărește
12 afișări

CNA a analizat, în şedinţa de marţi, o solicitare a SC Romtelecom SA de acordare a unei licenţe audiovizuale prin satelit pentru televiziunea de nişă Dolce Movie Fun. Licenţa pentru această televiziune a fost acordată Romtelecom cu unanimitate de voturi.

La şedinţa CNA de marţi a fost prezent Vlad Enăchescu, responsabil de canalele proprii ale Romtelecom.

Televiziunea de nişă Dolce Movie Fun va difuza filme de comedie, aventură şi animaţie, urmând să emită 24 de ore pe zi, şapte zile din şapte, potrivit dosarului depus de Romtelecom la CNA.

"Canalul Dolce Movie Fun îşi doreşte să ofere conţinut pentru toate segmentele de vârstă" a spus Vlad Enăchescu în şedinţa CNA.

El a precizat că Dolce Movie Fun va difuza programe în producţie proprie - 5%, procent care include autopromovările, dar şi realizarea unei emisiuni săptămânale cu tematică cinematografică.

De asemenea, Dolce Movie Fun va difuza producţii audiovizuale ale altor producători (95%). Potrivit lui Vlad Enăchescu, producţiile cinematografice româneşti şi europene vor reprezenta circa 50% din grila Dolce Movie Fun, în acest sens existând discuţii inclusiv cu TVR Media, în timp ce restul de 45% din programe din grila televiziunii vor fi reprezentate de producţii de la marile companii internaţionale, precum NBC, Disney, Warner Bros etc., dar şi de la distribuitori independenţi. În acest context, Vlad Enăchescu a declarat că Romtelecom are deja semnat un contract cu un distribuitor - compania New Films International, reprezentată în România de Radu Nicolau.

Astfel, grila de programe a televiziunii Dolce Movie Fun va cuprinde filme (95%), programe de informare (2,5%), publicitate (1,25%) şi teleshopping (1,25%), potrivit dosarului depuse la CNA de către Romtelecom.

Vlad Enăchescu a mai spus că prin solicitarea unei licenţe pentru Dolce Movie Fun, Romtelecom îşi continuă dezvoltarea zonei de televiziuni proprii. "După Dolce Sport, Dolce Sport 2 şi Dolce Sport HD, atenţia Romtelecom se îndreaptă şi către zona de filme", a spus Enăchescu.

El a precizat că Romtelecom mai deţine două licenţe audiovizuale pentru două televiziuni de filme - Dolce Movie şi Dolce Movie 2 - care ar urma să fie redenumite Dolce Movie Action şi Dolce Movie Drama.

Ulterior, la mijlocul lunii iulie, toate cele trei televiziuni de filme ale Romtelecom - Dolce Movie Fun, Dolce Movie Action şi Dolce Movie Drama - vor fi pregătite să emită.

"Am ajuns la concluzia că trebuie să oferim o varietate de programe şi să oferim din prima aceste trei canale. Cred că la jumătatea lunii iulie toate trei canalele vor fi gata de emisie, atât din punctul de vedere al emisiei, cât şi din punct de vedere tehnic", a spus Vlad Enăchescu, precizând că televiziunile Dolce Movie Fun, Dolce Movie Action şi Dolce Movie Drama vor fi oferite abonaţilor Romtelecom în cadrul unui pachet extra pay TV (cu plată, n.r.), care va cuprinde în total 10 canale de filme.

În afară de licenţele pentru cele trei televiziuni de filme, Romtelecom deţine şi televiziunile sportive Dolce Sport, Dolce Sport 2 şi Dolce Sport HD, dar şi canalul de videotext Dolce Info.

Cu peste 1,1 milioane de abonaţi TV şi o penetrare a canalelor Dolce Movie de aproape 60%, situaţia previzionată pentru fluxul numerar este în 2011 de 283.000 euro - fluxul numerar şi 229.720 euro - fluxul numerar disponibil; de 1.420.400 euro - fluxul numerar şi 1.191.536 euro - fluxul numerar disponibil (în 2012) şi, respectiv, de 1.835.000 euro - fluxul numerar şi 1.541.240 euro - fluxul numerar disponibil (în 2013), potrivit dosarului depus de Romtelecom la CNA.

Compania de telecomunicaţii Romtelecom are ca acţionari OTE - 54,01% şi Ministerul Comunicaţiilor - 45,98%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici