Ruxandra Ion, numită Channel and Content Strategist al CME

Ruxandra Ion, Directorul Executiv Acasă TV, va prelua, începând cu 1 ianuarie 2008, funcţia de Channel and Content Strategist în cadrul grupului media CME (Central European Media Enterprises), se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
7 afișări

Ruxandra Ion va ocupa în continuare şi funcţia de director executiv al postului de televiziune Acasă TV.

"Noua poziţie în CME este o ocazie să demonstrez că modelul de business şi conţinut al canalului Acasă se bazează pe un concept, pe analize, pe o bună cunoaştere a «eternului feminin» şi că este o reţetă aplicabilă şi în alte teritorii. În ultimii 10 ani, am reuşit să creez alături de echipa mea, un brand a cărui valoare este indiscutabilă. Viitorul meu profesional este legat de Acasă, dar şi de alte proiecte, care vor fi cu siguranţă la fel de importante", a declarat Ruxandra Ion.

Absolventă a Universităţii din Bucureşti, Facultatea de Filologie, Ruxandra Ion şi-a început cariera ca asistent de regie la Teatrul Mic, perioadă în care a lucrat cu cei mai mari regizori din România. Între 1990 şi 1995, a lucrat pentru TVR unde, pentru câteva luni, a fost regizor de montaj, după care a fost promovată în funcţia de realizator de programe. La numai o lună de la această numire, Ruxandra avea propria emisiune pentru copii, intitulată "Abracadabra".

A început să lucreze pentru Pro TV la numai o lună de la înfiinţarea postului. De-a lungul carierei, Ruxandra Ion a obţinut numeroase şi importante premii. În 1993, a obţinut premiul pentru "Cea mai bună operă rock pentru copii" la Festivalul Blagoevgrad din Bulgaria, pentru "Minirock Abracadabra". În 1995, a obţinut "Prix Danube" pentru "Cel mai bun documentar pentru copii şi tineret", acordat pentru prima oară unei realizatoare dintr-o ţară est-europeană. În acelaşi an a câştigat "Premiul Criticii" pentru "Cel mai bun documentar pentru copii şi tineret", cu filmul "O zi cu Alexandra". Tot în 1995, Ruxandra a fost finalistă a festivalurilor de la Chicago şi Lisabona. În 1997, a primit din partea Mediafest premiul "Cele mai bune programe pentru copii", pentru emisiunea "Visul unei nopţi de toamnă", o parafrazare a celebrei piese shakespeariene "Visul unei nopţi de vară".

Central European Media Enterprises este cel mai mare grup media din Europa Centrală şi de Est. Fondată în 1994 de Ronald Lauder şi partenerii săi, compania are în portofoliu 15 canale de televiziune în 6 ţări: TV Nova şi Galaxie Sport în Cehia, Pro TV, Pro TV Internaţional, Acasă, Pro Cinema şi Sport.ro în România, TV Markiza în Slovacia, Pop TV şi Kanal A în Slovenia, Studio 1+1, 1+1 International, Kino şi City în Ucraina şi Nova TV în Croaţia.

În prezent, staţiile CME au un reach de aproape 91 de milioane de oameni în Europa de Est, cu venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari în 2005. CME este listată la NASDAQ şi la Prague Stock Exchange din Cehia.

Acasă TV a fost lansat pe 2 februarie 1998, fiind primul canal de nişă din România, cu o evoluţie spectaculoasă pe piaţa media românească. Deşi are ca target femeile, postul a atras un public divers, fiind un candidat constant la primele locuri în ceea ce priveşte ratingurile televiziunilor din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici