S-a lansat Ghidul mass media româneşti 2008

Editura House of Guides a lansat cea de-a patra ediţie a Ghidului mass media româneşti, apărut sub egida Fundaţiei E.L.I.T.A. şi sprijinit de Clubul Român de Presă (CRP), informează un comunicat de presă.

Urmărește
43 afișări
Imaginea articolului S-a lansat Ghidul mass media româneşti 2008

S-a lansat Ghidul mass media româneşti 2008 (Imagine: Mediafax Foto)

Lucrarea cuprinde o bază de dată completă despre mass-media din România, capitole dedicate presei electronice, agenţiilor de publicitate, organizaţiilor de presă, legislaţiei de presă şi domeniului IT&C, tirajele publicaţiilor scrise şi audienţele radio şi TV, şi o listă cu toţi directorii mass-media şi redactorii-şefi.

"Ghidul mass media româneşti" se adresează specialiştilor în PR, marketing şi publicitate, patronatelor din mass media, redacţiilor, dar şi publicului larg.

Ghidul are 464 de pagini şi este disponibil la preţul de 43,50 lei (39,00 lei, cumpărat online).

House of Guides editează publicaţii periodice pe domenii precum turism, sănătate, gastronomie sau media, având ca modele produse din domeniul ghidurilor tematice ale caselor de editură din Europa.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici