Săftoiu: TVR a alocat 50.000 euro pentru programele de sărbători, faţă de 250.000 euro, în 2011

TVR a alocat, în acest an, circa 50.000 de euro pentru realizarea programelor dedicate sărbătorilor de iarnă (inclusiv Revelionul), faţă 250.000 de euro, suma alocată în acelaşi scop, în 2011, a declarat, pentru MEDIAFAX, Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al SRTv.

Urmărește
289 afișări
Imaginea articolului Săftoiu: TVR a alocat 50.000 euro pentru programele de sărbători, faţă de 250.000 euro, în 2011

Săftoiu: TVR a alocat 50.000 euro pentru programele de sărbători, faţă de 250.000 euro, în 2011 (Imagine: Cristi Movila/Mediafax Foto)

Societatea Română de Televiziune (SRTv) a anunţat, joi, într-un comunicat de presă, că le propune telespectatorilor să voteze programul de Revelion al TVR 1, aceştia putând alege între trei emisiuni - "Piaţa Revelionului 2013", "Povestea de vis" şi "La mulţi ani, România!".

Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al TVR, a declarat, joi seară, pentru MEDIAFAX, că bugetul alocat de Televiziunea Română pentru realizarea programelor de sărbători este de circa 50.000 de euro.

"Din nimic am făcut acum un Revelion cu un buget minimal. Dacă anul trecut bugetul pentru sărbători şi pentru Revelion s-a situat în jurul sumei de 250.000 de euro, acum cu mai puţin de 50.000 de euro am reuşit să propunem trei formate de Revelion care sunt deja în concurs în opţiunile telespectatorilor. E vorba despre nişte reduceri drastice de cheltuieli fără să facem rabat de la calitatea programelor, ca dovadă audienţele neaşteptat de bune", a spus Claudiu Săftoiu.

El a precizat că este "deosebit de încântat" pentru faptul că, deşi Televiziunea Română "trece printr-o perioadă deosebit de dificilă", audienţele întregistrate de TVR în săptămâna Crăciunului "au fost nesperat şi neaşteptat de mari". "(...) asta însemnând revenirea, după o perioadă foarte lungă, a Televiziunii Române în primele cinci locuri cu privire la audienţă şi la încrederea telespectatorului român în programele TVR. Iar în ziua de Crăciun (TVR 1 s-a situat, n.r.) pe un loc doi de vârf, în competiţie, cu «O dată în viaţă» (emisiunea prezentată de Iuliana Tudor, n.r.). Sunt lucruri care arată un potenţial enorm, care trebuie pe mai departe exploatat şi respectat pe măsură cu privire la profesioniştii din TVR, a mai spus Săftoiu.

Potrivit comunicatului remis joi de către reprezentanţii TVR, cu o săptămână înainte de finalul anului, românii pot alege programul pe care îl vor vedea în noaptea de Revelion la TVR 1. Trei echipe de realizatori ai TVR au trei concepţii diferite despre cel mai bun program de Revelion. Fiecare va pune în practică o idee, iar telespectatorii decid ce vor să vadă în noaptea dintre ani. Astfel, până pe 30 decembrie, ei îşi pot exprima opţiunile prin SMS la 1388, număr valabil în reţelele Vodafone, Orange, Cosmote, Romtelecom, RCS&RDS.

Astfel, au intrat în competiţie: programul "Piaţa Revelionului 2013", prezentat de matinalii de la Radio 21 Orlando, DJ Andy, Manuel Dinculescu şi Anca Maco şi realizat de Elena Ştirbescu şi Dan Manoliu; "Povestea de vis", prezentată de Irninis Miricioiu şi Alex Stanciu şi realizată de Iolanda Miricioiu; dar şi programul "La mulţi ani, România!", prezentat de Iuliana Tudor şi realizat de echipa Ioan Cărmăzan - Stefan Stănescu.

Dacă va fi "Piaţa Revelionului 2013", "Poveste de vis" sau "La mulţi ani, România!" se va afla pe 31 decembrie, când va fi anunţat proiectul câştigător. Cele două programe care au întrunit mai puţine voturi vor putea fi urmărite în noaptea de 1 spre 2 ianuarie, respectiv în noaptea de 2 spre 3 ianuarie 2013.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici