Prima pagină » Cultură-Media » CNA a somat Antena 1 pentru emisiunea „Test de fidelitate”

CNA a somat Antena 1 pentru emisiunea „Test de fidelitate”

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis în şedinţa de marţi somarea postului Antena 1 pentru încadrarea greşită a emisiunii "Test de fidelitate" din 21 iunie şi pentru că susţine că difuzează imagini filmate cu camera ascunsă, deşi emisiunea e regizată.
10 iul. 2007, 12:02, Cultură-Media

Emisiunea "Test de fidelitate", difuzată la ora 20.30, este recomandată copiilor cu limita de vârstă de 12 ani.

"Din perspectiva faptului că difuzaţi la 20:30, nu e în regulă", a spus Răsvan Popescu, preşedintele interimar al CNA. Potrivit acestuia, "copilul de clasa a patra nu realizează că e vorba de o ficţiune".

De asemenea, CNA a somat posturile Antena 1 şi Antena 3 pentru că în rubrica Sport din intervalul 4-8 iulie, respectiv în emisiunea "VDTV" din 5 iulie au fost difuzate imagini care făceau publicitate mascată revistei pentru bărbaţi FHM.

Somaţia s-a făcut în baza articolului 25.2 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, referitor la publicitatea la publicaţii erotice, şi articolul 27.4 din Legea audiovizualului, referitor la publicitatea mascată.