- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (20.12.2011, 17:35)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
"Salvează Crăciunul", campania socială numărul 1 a Facebook-ului din România
Campania "Salvează Crăciunul", organizată de Gândul.info şi Ştirile ProTV pentru ajutorarea copiilor nevoiaşi din Valea Plopului şi Valea Screzii, a înregistrat un impact fără precedent în online-ul românesc.
Urmărește
321 afișări
"Salvează Crăciunul", campania socială numărul 1 a Facebook-ului din România
Prin această campanie, utilizatorii au fost invitaţi pe www.salveazacraciunul.ro şi pe pagina de Facebook www.facebook.com/SalveazaCraciunul să dea un like pentru ca un euro să fie donat acestor copii de către sponsorii iniţiativei. Suma iniţială pusă în joc a fost de 10.000 de euro şi a fost în întregime acoperită cu "like"-uri într-o oră şi jumătate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
Mai mult, în doar câteva zile, campania a ajuns pe primul loc în topul tuturor campaniilor sociale româneşti organizate pe Facebook, strângând peste 90.000 like-uri şi depăşind orice recorduri de creştere.
Succesul înregistrat încă din prima zi a determinat organizatorii să depună toate eforturile pentru mărirea sumei pe care îşi propuseseră să o colecteze în cadrul acestei campanii - 10.000 de euro.
Astfel, sponsorilor iniţiali - Fundaţia Vodafone, Volksbank şi Alico - li s-au alăturat GlaxoSmithKline, Europharm, Medlife, Procter&Gamble, Opel şi McDonald's - asigurând până acum prin donaţiile lor echivalentul a circa 50.000 de euro. La această sumă se adaugă 24.000 de lei strânşi de angajaţii PRO TV, instituţie parte a campaniei.
Eforturile organizatorilor continuă pentru ca suma strânsă pentru copiii din Valea Plopului şi Valea Screzii să se apropie cât mai mult de numărul mare de like-uri de pe pagina campaniei.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe