"Salvează Crăciunul", campania socială numărul 1 a Facebook-ului din România

Campania "Salvează Crăciunul", organizată de Gândul.info şi Ştirile ProTV pentru ajutorarea copiilor nevoiaşi din Valea Plopului şi Valea Screzii, a înregistrat un impact fără precedent în online-ul românesc.

Urmărește
321 afișări
Imaginea articolului "Salvează Crăciunul", campania socială numărul 1 a Facebook-ului din România

"Salvează Crăciunul", campania socială numărul 1 a Facebook-ului din România

Prin această campanie, utilizatorii au fost invitaţi pe www.salveazacraciunul.ro şi pe pagina de Facebook www.facebook.com/SalveazaCraciunul să dea un like pentru ca un euro să fie donat acestor copii de către sponsorii iniţiativei. Suma iniţială pusă în joc a fost de 10.000 de euro şi a fost în întregime acoperită cu "like"-uri într-o oră şi jumătate.

Mai mult, în doar câteva zile, campania a ajuns pe primul loc în topul tuturor campaniilor sociale româneşti organizate pe Facebook, strângând peste 90.000 like-uri şi depăşind orice recorduri de creştere.

Succesul înregistrat încă din prima zi a determinat organizatorii să depună toate eforturile pentru mărirea sumei pe care îşi propuseseră să o colecteze în cadrul acestei campanii - 10.000 de euro.

Astfel, sponsorilor iniţiali - Fundaţia Vodafone, Volksbank şi Alico - li s-au alăturat GlaxoSmithKline, Europharm, Medlife, Procter&Gamble, Opel şi McDonald's - asigurând până acum prin donaţiile lor echivalentul a circa 50.000 de euro. La această sumă se adaugă 24.000 de lei strânşi de angajaţii PRO TV, instituţie parte a campaniei.

Eforturile organizatorilor continuă pentru ca suma strânsă pentru copiii din Valea Plopului şi Valea Screzii să se apropie cât mai mult de numărul mare de like-uri de pe pagina campaniei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici