- Home
- Cultură-Media
- PRAGA, (21.04.2010, 18:34)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sârbu: Preţurile pe piaţa publicităţii TV vor începe să crească în semestrul doi
Directorul executiv al Central European Media Enterprises (CME), Adrian Sârbu, consideră că preţurile pe piaţa publicităţii TV în Europa Centrală şi de Est vor începe să crească în semestrul al doilea, după ce au atins nivelul minim în primul trimestru, transmite Bloomberg.
Urmărește
30 afișări
Sârbu: Preţurile pe piaţa publicităţii TV vor începe să crească în semestrul doi
"Vedem unele semne de îmbunătăţire uşoară a percepţiei pe pieţele noastre, iar preţurile publicităţii vor începe să crească din nou în a doua jumătate a anului", a afirmat Sârbu într-un interviu acordat Bloomberg la Praga.
El a arătat că, în perioada de declin, CME "a continuat să sprijine clienţii prin pachete promoţionale şi alte stimulente".
CME s-a confruntat în 2009 cu scăderea cu până la 30% a cheltuielilor pentru publicitatea TV, în condiţiile în care companiile au redus bugetele de marketing din cauza crizei economice.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Adrian Sârbu: Ştii cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot şi cauţi Trump pe buletin. Cu Nicu şi Marcel rămâne cum am stabilit
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Compania, care operează canale de televiziune în şase state din Europa Centrală şi de Est, a estimat în februarie că pieţele unde este prezentă îşi vor reveni în a doua jumătate a anului.
Veniturile din publicitate ale CME au continuat să fie "slabe" în majoritatea pieţelor companiei, în primul trimestru, iar în unele cazuri au atins nivelul minim, comparativ cu anul precedent, a mai spus Sârbu.
El a precizat că operaţiunile din Slovenia şi Croaţia au obţinut rezultate mai bune în primul trimestru, comparativ cu anul anterior.
CME desfăşoară operaţiuni în România, Cehia, Croaţia, Slovenia, Slovacia şi Bulgaria.
Sârbu a mai arătat că CME urmează să comunice în acest an previziuni mai exacte referitoare la evoluţia profiturilor în următorii câţiva ani.
Compania anticipează pentru trimestrul al doilea "o tendinţă pozitivă" a cheltuielilor pentru publicitatea TV, comparativ cu primele trei luni.
Totodată, este probabil ca Cehia, cea mai mare piaţă a CME, să înregistreze performanţe rezonabile în intervalul menţionat.
Sârbu consideră că preţul publicităţii din regiune, care a atins un maxim în 2008, ar putea reveni la nivelul anterior crizei în 2011, în funcţie de evoluţia fiecărei pieţe.
Grupul CME operează reţele de televiziune şi afaceri în domeniul Internetului şi conţinutului în şase state din Europa Centrală şi de Est, care au o populaţie totală de aproximativ 50 de milioane de persoane.
Posturile de televiziune ale companiei sunt localizate în România (PRO TV, PRO TV Internaţional, Acasă, PRO Cinema, Sport.ro şi MTV România), Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, Pro.bg and Ring.bg), Croaţia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport şi MTV Cehia), Slovacia (TV Markíza şi Doma) şi Slovenia (POP TV, Kanal A şi TV Pika).
Compania a anunţat, luni, finalizarea achiziţiei grupului bulgar de televiziune bTV de la News Corporation, pentru 400 de milioane de dolari.
De asemenea, CME a anunţat la începutul lunii aprilie finalizarea tranzacţiei de vânzare a operaţiunilor din Ucraina, respectiv Studio 1+1 şi televiziunile Kino, către Harley Trading Limited, companie deţinută de Igor Kolomoisky, pentru 300 de milioane de dolari.
CME este listată la bursa electronică Nasdaq, din SUA, precum şi la Bursa de Valori de la Praga.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cu ce condiție i-ar fi lăsat Adriana Bahmuțeanu pe băieții ei în vila lui Silviu Prigoană: 'Eram DISPUSĂ!'
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 21:59
-
astăzi, 21:38