- Home
- Cultură-Media
- PRAGA, (21.04.2010, 18:34)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sârbu: Preţurile pe piaţa publicităţii TV vor începe să crească în semestrul doi
Directorul executiv al Central European Media Enterprises (CME), Adrian Sârbu, consideră că preţurile pe piaţa publicităţii TV în Europa Centrală şi de Est vor începe să crească în semestrul al doilea, după ce au atins nivelul minim în primul trimestru, transmite Bloomberg.
Urmărește
30 afișări
Sârbu: Preţurile pe piaţa publicităţii TV vor începe să crească în semestrul doi
"Vedem unele semne de îmbunătăţire uşoară a percepţiei pe pieţele noastre, iar preţurile publicităţii vor începe să crească din nou în a doua jumătate a anului", a afirmat Sârbu într-un interviu acordat Bloomberg la Praga.
El a arătat că, în perioada de declin, CME "a continuat să sprijine clienţii prin pachete promoţionale şi alte stimulente".
CME s-a confruntat în 2009 cu scăderea cu până la 30% a cheltuielilor pentru publicitatea TV, în condiţiile în care companiile au redus bugetele de marketing din cauza crizei economice.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Începe depunerea jurământului de înstituire a noului Guvern al României
-
Incendiul izbucnit în Dâmboviţa după un accident între 2 cisterne, una încărcată cu GPL, stins / Două cisterne s-au ciocnit pe DN 72, în Dâmboviţa.
-
Zelenski: Dependenţa Slovaciei de reusrsele Rusiei este o mare problemă de securitate pentru Europa
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
Compania, care operează canale de televiziune în şase state din Europa Centrală şi de Est, a estimat în februarie că pieţele unde este prezentă îşi vor reveni în a doua jumătate a anului.
Veniturile din publicitate ale CME au continuat să fie "slabe" în majoritatea pieţelor companiei, în primul trimestru, iar în unele cazuri au atins nivelul minim, comparativ cu anul precedent, a mai spus Sârbu.
El a precizat că operaţiunile din Slovenia şi Croaţia au obţinut rezultate mai bune în primul trimestru, comparativ cu anul anterior.
CME desfăşoară operaţiuni în România, Cehia, Croaţia, Slovenia, Slovacia şi Bulgaria.
Sârbu a mai arătat că CME urmează să comunice în acest an previziuni mai exacte referitoare la evoluţia profiturilor în următorii câţiva ani.
Compania anticipează pentru trimestrul al doilea "o tendinţă pozitivă" a cheltuielilor pentru publicitatea TV, comparativ cu primele trei luni.
Totodată, este probabil ca Cehia, cea mai mare piaţă a CME, să înregistreze performanţe rezonabile în intervalul menţionat.
Sârbu consideră că preţul publicităţii din regiune, care a atins un maxim în 2008, ar putea reveni la nivelul anterior crizei în 2011, în funcţie de evoluţia fiecărei pieţe.
Grupul CME operează reţele de televiziune şi afaceri în domeniul Internetului şi conţinutului în şase state din Europa Centrală şi de Est, care au o populaţie totală de aproximativ 50 de milioane de persoane.
Posturile de televiziune ale companiei sunt localizate în România (PRO TV, PRO TV Internaţional, Acasă, PRO Cinema, Sport.ro şi MTV România), Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, Pro.bg and Ring.bg), Croaţia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport şi MTV Cehia), Slovacia (TV Markíza şi Doma) şi Slovenia (POP TV, Kanal A şi TV Pika).
Compania a anunţat, luni, finalizarea achiziţiei grupului bulgar de televiziune bTV de la News Corporation, pentru 400 de milioane de dolari.
De asemenea, CME a anunţat la începutul lunii aprilie finalizarea tranzacţiei de vânzare a operaţiunilor din Ucraina, respectiv Studio 1+1 şi televiziunile Kino, către Harley Trading Limited, companie deţinută de Igor Kolomoisky, pentru 300 de milioane de dolari.
CME este listată la bursa electronică Nasdaq, din SUA, precum şi la Bursa de Valori de la Praga.
Citește pe alephnews.ro: Protest AUR în plenul reunit al Parlamentului. George Simion: „Simulacru de audieri”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Când a descoperit Mircea Diaconu că suferă de cancer. A ținut totul... Fiica lui rupe tăcerea
CANCAN.RO
Care este orașul din România care oferă 50% reducere la impozitele locale pentru donatorii de sânge
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 22:06
-
astăzi, 22:00
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1034. Prima unitate a Legiunii Ucrainene instruită în Polonia a fost desemnată în Ucraina / Zelenski cere diplomaţilor să modeleze opinia publică din străinătate cu privire la aderarea Ucrainei la NATO / Trump aşteaptă o întâlnire cu Putin pentru a încheia războiul