Se schimbă numele unui important canal de televiziune

Telekom Sport este noul brand sub care Telekom va difuza evenimente din lumea sportului, prin transmisiuni live, ştiri sportive şi emisiuni de analiză, se arată într-un comunicat transmis marţi de compania Telekom.

Urmărește
7360 afișări
Imaginea articolului Se schimbă numele unui important canal de televiziune

Se schimbă numele unui important canal de televiziune

„Telekom Sport oferă iubitorilor sportului un întreg pachet de competiţii premium. Toate meciurile din UEFA Champions League şi din UEFA Europa League se văd la Telekom Sport, dar microbiştii se pot bucura, de asemenea, de toate meciurile din Liga 1 şi din La Liga, de partidele transmise în exclusivitate din Premier League, de cele din Cupa Angliei, din Cupa Germaniei şi din Cupa Franţei. Totodată, iubitorii sportului pot urmări cele mai importante competiţii automobilistice (Formula 1, WRC, Formula E, Formula 2, GP 3 sau Porsche Supercup), cele mai spectaculoase campionate profesioniste din sportul american (NFL, NBA si NHL), campionatele interne de handbal şi de rugby masculin şi feminin, cât şi toate meciurile echipei naţionale de rugby şi turneele din circuitul ATP”, se arată în comunicat.

În luna decembrie, în exclusivitate în România, la Telekom Sport, fanii sportului vor putea urmări Campionatul Mondial de handbal feminin, unde România este printre favoritele la medalii.

„Atât exclusivităţile de conţinut sportiv, cât şi ofertele comerciale Telekom nou lansate în acest an ne poziţionează ca unul dintre cei mai importanţi jucători de pe această piaţă. Telekom Sport va însuma numele, dar şi valorile unui brand puternic la nivel local şi internaţional”, a declarat Miroslav Majoros, CEO grupul de companii Telekom Romania.

În 2016, televiziunea de sport a Telekom a fost singura televiziune din România care a transmis toate cele 51 de meciuri de fotbal din cadrul Campionatului European, inclusiv meciurile Naţionalei.

„Căutăm să oferim în continuare cât mai multe ore de live-uri ale sportului de calitate, susţinute de demersuri editoriale pe măsură. Ne dorim simplificarea comunicării legate de conţinutul sportiv şi o asociere cât mai pregnantă cu brandul Telekom şi, astfel, întărirea diferenţiatorului ofertei Telekom pe piaţa din România”, explică Vlad Enăchescu, director general Telekom Sport.

Canalele TV Telekom Sport sunt disponibile cu serviciul TV de la Telekom, serviciul Telekom TV Web & Mobile şi aplicaţia mobilă Telekom TV. În prezent, pe lângă canalele liniare Telekom Sport 1,2,3,4,5,6, există patru canale Telekom Sport Online, disponibile în aplicaţia TelekomTV.

Astfel, toţi clienţii Telekom cu servicii de televiziune au incluse canalele Telekom Sport în pachetele de bază. În plus, conţinutul poate fi urmărit gratuit şi online, pe www.telekomtv.ro şi aplicaţia Telekom TV.

Totodată, clienţii Telekom cu servicii mobile pe bază de abonament au acces gratuit la canalele Telekom Sport pe www.telekomtv.ro şi în aplicaţia Telekom TV.

Abonaţii cu servicii fixe Telekom, care nu se regăsesc în cele două situaţii menţionate pot beneficia de opţiunea Pachet Online Telekom Sport, la preţul de 1,30 euro cu TVA inclus (conţinutul poate fi vizionat pe www.telekomtv.ro şi aplicaţia Telekom TV).

Pentru utilizatorii Cartelei Telekom şi utilizatorii care nu sunt clienţi Telekom, optiunea Pachet Online Telekom Sport poate fi achiziţionată la preţul de 3,20 euro cu TVA inclus (conţinutul poate fi vizionat pe www.telekomtv.ro şi aplicaţia Telekom TV).

Vizionarea online a canalelor Telekom Sport se face prin autentificare cu user-ul şi parola MyAccount pe www.telekomtv.ro şi în aplicaţia Telekom TV.

Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici