Serialul "Pariu cu viaţa" - lider absolut de piaţă pentru a doua oară consecutiv

Pro TV a fost, din nou, lider absolut de audienţă cu serialul muzical "Pariu cu viaţa", difuzat luni în intervalul orar 20.31-22.28, potrivit unui comunicat.

Urmărește
2610 afișări
Imaginea articolului Serialul "Pariu cu viaţa" - lider absolut de piaţă pentru a doua oară consecutiv

Serialul "Pariu cu viaţa" - lider absolut de piaţă pentru a doua oară consecutiv

Furtunoasa poveste de dragoste dintre Ioana (Alina Eremia) şi Andrei (Dorian Popa), castingul pentru înfiinţarea trupei "LaLa Band" şi întâmplările din familia lui Gică Popa (Radu Gabriel) şi a Tănţicăi Cercel (Elvira Deatcu) au reuşit să îi ţină, pentru a doua săptămână consecutiv, pe telespectatori în faţa micului ecran, pe Pro TV.

Luni seară, în intervalul orar 20.31-22.28, Pro TV a fost, din nou, lider absolut de audienţă cu producţia "Pariu cu viaţa". Serialul muzical pentru întreaga familie a reuşit, la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, să atingă 5,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17,2%, în timp ce Antena 1 a avut 1,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,5%.

Şi la nivelul întregii populaţii din mediul urban "Pariu cu viaţa" a fost lider, cu 4,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11,3%. Aproape un milion de români erau pe Pro TV în momentul difuzării serialului, când postul TV înregistra, la nivelul întregii populaţii a României, 4,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,9%.

La 22.14, în minutul de aur, Pro TV a înregistrat, în rândul publicului comercial, 8,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,4 %, în timp ce Antena 1 avea, la aceeaşi oră, 0,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 2,6%. În acel moment, pe Pro TV, în "Pariu cu viaţa", Ioana (Alina Eremia) se întâlnea cu Andrei (Dorian Popa) la rugăminţile mamei lui, Mara Anghel (Carmen Tănase).

Aventurile tinerilor din LaLa Band continuă luni, 26 septembrie, de la ora 20.30, timp de două ore, în "Pariu cu viaţa", cel mai vizionat serial românesc al momentului, dedicat întregii familii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici