Serviciul de comunicaţii Alonia vizează 100.000 utilizatori până la finalul anului

Serviciul de comunicaţii online Alonia, lansat de operatorul Media Sat, a ajuns la un număr de peste 63.000 de utilizatori la opt luni de la lansare şi vizează un total de 100.000 de utilizatori până la finalul anului, au declarat pentru MEDIAFAX oficialii companiei.

Urmărește
36 afișări
Imaginea articolului Serviciul de comunicaţii Alonia vizează 100.000 utilizatori până la finalul anului

Serviciul de comunicaţii Alonia vizează 100.000 utilizatori până la finalul anului

Potrivit Roxanei Pătraşcu, directorul de dezvoltare al Media Sat, Alonia are în prezent peste 63.000 de utilizatori înregistraţi pe 43.000 de adrese de e-mail unice. "Alonia a fost primită încă de la lansare foarte bine de către români. Acum creşterea este mai mică, dar constantă, de circa 6.000 de utilizatori pe lună. Prognozăm ca până la sfârşitul lui 2009 să înregistrăm în jur de 100.000 de utilizatori", a declarat ea pentru MEDIAFAX.

De altfel, succesul Alonia este demonstrat şi de faptul că, de la lansarea serviciului la 1 decembrie 2008, s-au înregistrat 2,5 milioane de afişări, 780.000 de vizite din 146 de ţări şi un număr de 260.000 de vizitatori unici, potrivit datelor Google Analytics, furnizate de Media Sat.

Alonia este primul messenger românesc, iar serviciile pe care le integrează sunt Chat, Telefonie PC la PC şi Videotelefonie, oferite gratuit utilizatorilor, şi serviciul PC la Telefon, oferit contra cost.

"Feed-back-ul de la utilizatorii noştri ne-a ajutat enorm să îmbunătăţim serviciul, Alonia fiind în prezent la versiunea 2.0.2. Avem şi pe site o secţiune specială în care utilizatorii pot vota sau propune noi funcţionalităţi ale Alonia şi suntem foarte receptivi la toate propunerile pe care le primim", a spus Pătraşcu, care a adăugat că au fost operate modificări faţă de versiunea iniţială. Astfel, ea spune că diferenţierea cea mai importantă a Alonia faţă de alte servicii similare o reprezintă faptul că pe lista de contacte se pot vedea şi contactele din alte messengere şi se pot adăuga persoane care au doar număr de telefon, nu şi adresă de messenger.

"Astfel, Alonia este şi o agendă telefonică online, pe care o ai la dispoziţie oriunde te-ai afla", a precizat ea, explicând că serviciul funcţionează ca un portal de comunicare.

Dintre serviciile Alonia, Roxana Pătraşcu spune că, într-un top al frecvenţei de utilizare, chat-ul este pe primul loc, urmat de telefonie şi videochat. "Trebuie să recunoaştem că chat-ul este rege, fiind o metodă simplă, comodă şi, de ce nu, gratuită de comunicare. Telefonia vine pe locul doi, fiind utilizate în egală măsură opţiunile de apelare gratuită (PC la PC) şi apelare cu plata PC la Telefon. Videotelefonul este mai puţin utilizat deocamdată", a explicat ea.

În ceea ce priveşte utilizatorii serviciului, aproape 40% accesează cel puţin o dată pe săptămână Alonia, proporţia fiind de peste 85% pentru cei care folosesc şi serviciul PC la Telefon. În plus, deşi în timpul săptămânii utilizatorii Alonia preferă chat-ul, ei folosesc apelurile telefonice prin intermediul serviciului în weekend. Pe de altă parte, deşi chat-ul este folosit cu precădere în timpul zilei, intervalul orar 20.00-23.00 este cel preferat de utilizatori pentru efectuarea de convorbiri telefonice.

Directorul Media Sat a precizat că în jur de 4% dintre utilizatorii Alonia au achiziţionat credit pentru a putea purta conversaţii de pe PC la Telefon, beneficiind de tarifele puse la dispoziţie de serviciul de comunicaţii online. Prin intermediul Alonia se poate vorbi la tarife de sub un eurocent/ minut către posturi telefonice fixe şi de sub şase eurocenţi/ minut cu telefoane mobile din România. În plus, convorbirile efectuate din cadrul serviciului Alonia către majoritatea destinaţiilor internaţionale costă 2 eurocenţi/ minut (reţele fixe din ţări precum Spania, Italia, SUA, Canada, Franta, Germania şi altele). Numărul celor care plătesc pentru a efectua convorbiri prin intermediul Alonia a crescut în ultimele zile, ca urmare a unei campanii în derulare, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a testa gratuit serviciile PC la Telefon Alonia. În privinţa serviciilor PC la Telefon, consumul mediu lunar este de aproximativ 2,5 euro.

Deşi la lansarea serviciului Media Sat miza pe impactul Alonia în cadrul comunităţilor de români din străinătate, evoluţia a fost surprinzătoare pentru companie: "78% dintre utilizatori sunt din România şi doar 22% din străinătate, topul fiind Italia - 5,6%, Spania - 5,4%, Germania - 1,5%, urmate de USA, Canada, Marea Britanie, Franţa, Belgia şi multe alte ţări, cu cote sub 1%", spune Roxana Pătraşcu.

"Deşi a fost o surpriză pentru noi, această distribuţie ne bucură foarte tare, românii de pretutindeni văzând în Alonia o metoda clară de economisire şi, de ce nu, de a cunoaşte alţi români, oriunde s-ar afla, comunitatea Alonia fiind în întregime românească", a conchis directorul Media Sat.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici