Sezonul al doilea din serialul fenomen „Squid Game” debutează joi

Sezonul al doilea al serialului „Squid Game” debutează pe Netflix joi, aducându-l pe Gi-hun înapoi în jocul mortal, pentru o nouă confruntare, anunţă Netflix.

Urmărește
162 afișări
Imaginea articolului Sezonul al doilea din serialul fenomen „Squid Game” debutează joi

Sezonul al doilea din serialul fenomen „Squid Game” debutează joi

Sezonul al doilea îl aduce din nou în mijlocul acţiunii pe Gi-hun, interpretat de Lee Jung-jae, care revine în joc la trei ani după victoria sa din primul sezon.

De data aceasta, el este hotărât să pună capăt jocului mortal. Gi-hun îşi abandonează planurile de a pleca în Statele Unite şi intră din nou în competiţia periculoasă, alături de noi participanţi care speră să câştige premiul de 45,6 miliarde de woni.

Distribuţia include mai mulţi actori din primul sezon, precum Lee Jung-jae, Lee Byung-hun şi Gong Yoo, dar şi noi membri, cum ar fi Yim Si-wan, Kang Ha-neul şi Park Gyu-young.

Hwang Dong-hyuk a explicat că personajul lui Gi-hun este schimbat profund de experienţele avute anterior şi nu mai poate reveni la viaţa sa de dinainte.

Netflix a lansat pe 26 noiembrie trailerul oficial al sezonului, care oferă un prim contact cu noile provocări şi cu tensiunea dintre Gi-hun şi Front Man, personajul misterios din spatele jocului.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici