Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Galerie Foto)

Site-ul www.news.mediafax.biz a fost desemnat câştigător în cadrul competiţiei Internetics 2008, cel mai important festival care premiază industria online autohtonă, la categoria "Ştiri", în cadrul secţiunii Publishing.

Urmărește
189 afișări
Imaginea articolului Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Galerie Foto)

Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Imagine: Mediafax Foto)

Pe de altă parte, câştigătorii categoriei "Publicitate şi comunicare" au fost numeroşi.

Astfel, la secţiunea "Site-uri de Promovare FMCG - food", premiul a revenit Cokesounds (www.webstyler.ro/ internetics2008/cokesounds) pentru Coca-Cola România, realizat de Webstyler.

La "Site-uri de Promovare FMCG - non food", premiantul a fost AXE - Dark Temptation (www.efectulaxe.ro) pentru Unilever România, realizat de Ogilvy, în timp ce la "Site-uri de Promovare non FMCG - produse", câştigătorul a fost www.schimbafontul.ro, site de promovare a Microsoft Office Acasă şi Pentru Şcoală realizat pentru Microsoft România de MRM Partners.

La secţiunea "Site-uri de Promovare non FMCG - servicii", premiul a revenit Land Rover Academy (www.landroveracademy.ro), realizat pentru Premium Auto de agenţia Webstyler, care a luat şi premiul la secţiunea "Campanii de bannere" pentru "Coca Cola răcoreşte România" (www.webstyler.ro/ internetics2008/banners/ cokerefreshment), client Coca-Cola România.

Tot la categoria "Servicii", premiul secţiunii "E-mail marketing" a revenit Fotopedia Newsletter, realizată de Kinecto pentru Fotopedia.ro

La secţiunea "Campanii pe e-mail", premiul a revenit campaniei prin e-mail EuroArena, realizată pentru Coca-Cola România de Webstyler, în timp ce premiile de la "Viral" au fost acordate Tractir (http://www.youtube.com/watch?v=bU3e7Yhsi5M), realizat pentru Gavrilă & Asociaţii de Octav Gheorghe şi Costas Ivanov, şi French Toast (http://www.youtube.com/watch?v=cdrM6ZTynt4), realizat pentru Vel Pitar de Next Advertising.

La "Advergames", premiul secţiunii a fost luat de EuroArena (http://www.webstyler.ro/ internetics2008/ advergames/euroarena), client Coca-Cola România, autor Webstyler.

În cadrul secţiunii "Proiecte inovatoare", premiile au mers la Generaţia 4 (www.generatia4.ro), client Porsche România, autor Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, şi la Harta lui Blaga (http://www.webstyler.ro/internetics2008/hartaluiblaga), client Partidul Democrat Liberal, autor Webstyler.

Premiul la secţiunea "Campanii interactive FMCG" au revenit Coca-Cola Euro 2008 (http://www.webstyler.ro/ internetics2008/fmcgcampaigns/eurococacola/) pentru Coca-Cola România, autor Webstyler, care a luat trofeul şi la "Campanii interactive non FMCG" cu Nokia Press Play – Muzica ne apropie (http://www.webstyler.ro/ internetics2008/nonfmcgcampaigns/nokiapressplay/) pentru Nokia România.

Citeşte mai multe despre competiţia Internetics 2008.

 

Citește mai departe:

Înapoi

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Citește mai departe:

Înapoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici