Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Galerie Foto)

Site-ul www.news.mediafax.biz a fost desemnat câştigător în cadrul competiţiei Internetics 2008, cel mai important festival care premiază industria online autohtonă, la categoria "Ştiri", în cadrul secţiunii Publishing.

Urmărește
189 afișări
Imaginea articolului Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Galerie Foto)

Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Imagine: Mediafax Foto)

La categoriile "Site-uri de Promovare Corporate" şi "Site-uri de Promovare social/politic" nu au fost acordate premii, în timp ce categoria "Campanii interactive social/politic" nu a avut nici nominalizaţi, nici câştigători.

Premiul "Best of Show" al categoriei "Publicitate şi Comunicare" a revenit EuroArena (http://www.webstyler.ro/  internetics2008/advergames/euroarena), realizat pentru Coca-Cola România de către Webstyler.

În cadrul Internetics s-au mai acordat şi cinci premii speciale.

Astfel, "Premiu pentru manifestarea online a brandului" a revenit Carlsberg Ski (www.carlsberg-ski.ro), realizat pentru Carlsrom de Activision Marketing, newsletter-ul Ford realizat de Webstyler pentru Romcar a luat "Premiul pentru arhitectura informaţională a unui newsletter", în timp ce Braincap (www.braincap.ro), realizat de Ruxandra Dumitriu pentru Braincap a obţinut "Premiul pentru gândire out of the box".

Pe de altă parte, Tempo Advertising a luat "Premiul pentru folosirea creativă a mediului într-o campanie de e-mail" pentru "Rebranding Tempo Advertising", în timp ce "Premiul pentru scenariu online" a fost obţinut de "Răzbunătorul", realizat pentru Vodafone România de Scala JWT Publicitate, Green Pixel şi Base Production.

Agenţia Anului a fost desemnată Webstyler. Top cinci al agenţiilor la ediţia 2008 a Internetics a avut pe primul loc Webstyler, urmat de Ogilvy, Kinecto, MRM Partners şi iLeo.

Pe de altă parte, Microsoft a acordat două premii speciale în cadrul competiţiei.

Astfel, ZeList (www.zelist.ro), realizat de TreeWorks, a luat "Premiul Microsoft pentru Inovaţie", în timp ce "Premiul Microsoft pentru User Experience" a fost decernat Hippos (www.hippos.ro), realizat pentru Hippos de Webspot.

Webvertiserul Anului au fost desemnate companiile Coca-Cola România şi L'Oréal România.

Înapoi

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Înapoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici