La evaluarea brandurilor s-au folosit datele financiare ale companiilor şi studii realizate pe consumatori şi companii în peste 20 de ţări.
Clasamentul cuprinde primele 100 dintre cele mai valoroase branduri din lume.
Pe primul loc se află Google, care valorează 100 de miliarde de dolari.
Poziţia a doua este ocupată de Microsoft, evaluat la 76,2 miliarde dolari.
Coca Cola ocupă locul al treilea cu o valoare de 67,7 miliarde dolari.
IBM se află pe a patra poziţie (66, 6 miliarde dolari).
Urmează pe locul al cincilea McDonald’s (66, 5 miliarde dolari).
Apple se află pe a şasea poziţie în clasament (63, 1 miliarde de dolari).
Locul şapte este ocupat de China Mobile (61, 2 miliarde de dolari).
General Electric ocupă a opta poziţie (59, 7 miliarde de dolari).
Pe locul nouă se află Vodafone (53, 7 miliarde de dolari).
Marlboro încheie topul zece al celor mai valoroase branduri (49, 4 miliarde de dolari).
Vezi aici celelalte companii incluse în Top 100