Specialişti în publicitatea online, la Ziua Cercetării Media, organizată joi, la Bucureşti

Specialişti în mediul online din ţară şi din străinătate şi în automatizarea vânzărilor de publicitate vor participa la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat joi, la Bucureşti, de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Urmărește
110 afișări
Imaginea articolului Specialişti în publicitatea online, la Ziua Cercetării Media, organizată joi, la Bucureşti

Specialişti în publicitatea online, la Ziua Cercetării Media, organizată joi, la Bucureşti (Imagine: Shutterstock)

Evenimentul, ajuns la ediţia a treia, va avea loc joi, de la ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti, sala Le Diplomate.

După succesul conferinţei de anul trecut, BRAT în parteneriat cu Tailwind au decis să reia subiectul importanţei datelor în automatizarea vânzărilor online, în cadrul unei ediţii speciale a Zilei Cercetării Media.

În contextul creşterii volumului de investiţii în publicitatea online display, în sistem automatizat, o piaţă dominată în acest moment de companiile globale, subiectul este de un foarte mare interes pentru piaţa locală: agenţii de media, clienţi, publisheri, jucători din zona de tehnologie.

În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta în cadrul conferinţei rezultatele SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) cu privire la utilizarea internetului în zona rurală, proiect care deschide o piaţă nouă pentru publicitatea online.

Alte teme care urmează să fie discutate în conferinţă sunt legate de provocările pe care Programmatic Trading le aduce industriei, precum şi modul în care piaţa românească a reacţionat la primul proiect local care aduce la un loc publisheri majori ce îşi oferă spre achiziţie spaţiile publicitare în sistem automatizat.

Printre vorbitorii din cadrul evenimentului se numără Oliver Pischke, Head of Digital la compania Kantar Media, Alison Fennah, Head of Research, la IAB Europe, Odysseas Ntotsikas, Managing Director al Think Digital Group (TDG) şi iniţiator al "Project Agora - Primele 60 de zile de Programmatic Trading", Silviu Ispas, preşedintele BRAT, Arina Ureche, directorul general al BRAT, precum şi lideri ai industriei locale de conţinut, reprezentaţi ai unor mari agenţii de media şi clienţi.

Astfel, la primul panel din cadrul evenimentului, intitulat "Publisherii din România în lupta local-global pentru bugetele de advertising", vor participa Lucia Ciuca, directorul de marketing al eMAG, Mihai Tănase, Marketing Communication & Digital Strategy BMW România, Claudiu Pândaru, director editorial al Mediafax Group, Bogdan Prăjişteanu, Chief Commercial Officer al Antena TV Group, şi Cătălin Alistari, membru al board-ului editorial al grupului Ringier România. Moderatorul panelului va fi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital România.

La cel de-al doilea panel, intitulat "Automatizarea vânzărilor online: doar o nouă metodă sau o schimbare de paradigmă?", vor participa Dan Balotescu, Managing Director Media Investment, Radu Ionescu, Managing Director al Kinecto, Cosmin Oţel, Digital Strategy Director la Initiative Media, Rareş Pivniceru, Product Development Director al Zenith România, Mihai Trandafir, Managing Director al UM România, şi Alex Visa, Interaction Director for România în cadrul GroupM Worldwide. Arina Ureche, directorul general al BRAT, va modera acest panel.

Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile. Înregistrarea este obligatorie şi se poate realiza online: http://bit.ly/ZiuaCercetariiMedia.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici