- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (04.03.2015, 15:38)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Specialişti în publicitatea online, la Ziua Cercetării Media, organizată joi, la Bucureşti
Specialişti în mediul online din ţară şi din străinătate şi în automatizarea vânzărilor de publicitate vor participa la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat joi, la Bucureşti, de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
Urmărește
110 afișări
Specialişti în publicitatea online, la Ziua Cercetării Media, organizată joi, la Bucureşti (Imagine: Shutterstock)
Evenimentul, ajuns la ediţia a treia, va avea loc joi, de la ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti, sala Le Diplomate.
După succesul conferinţei de anul trecut, BRAT în parteneriat cu Tailwind au decis să reia subiectul importanţei datelor în automatizarea vânzărilor online, în cadrul unei ediţii speciale a Zilei Cercetării Media.
În contextul creşterii volumului de investiţii în publicitatea online display, în sistem automatizat, o piaţă dominată în acest moment de companiile globale, subiectul este de un foarte mare interes pentru piaţa locală: agenţii de media, clienţi, publisheri, jucători din zona de tehnologie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Peste 100.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
-
Vin banii europeni. Cum pot companiile să obţină finanţare de peste 1 milion de euro şi ce condiţii trebuie să bifeze
În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta în cadrul conferinţei rezultatele SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) cu privire la utilizarea internetului în zona rurală, proiect care deschide o piaţă nouă pentru publicitatea online.
Alte teme care urmează să fie discutate în conferinţă sunt legate de provocările pe care Programmatic Trading le aduce industriei, precum şi modul în care piaţa românească a reacţionat la primul proiect local care aduce la un loc publisheri majori ce îşi oferă spre achiziţie spaţiile publicitare în sistem automatizat.
Printre vorbitorii din cadrul evenimentului se numără Oliver Pischke, Head of Digital la compania Kantar Media, Alison Fennah, Head of Research, la IAB Europe, Odysseas Ntotsikas, Managing Director al Think Digital Group (TDG) şi iniţiator al "Project Agora - Primele 60 de zile de Programmatic Trading", Silviu Ispas, preşedintele BRAT, Arina Ureche, directorul general al BRAT, precum şi lideri ai industriei locale de conţinut, reprezentaţi ai unor mari agenţii de media şi clienţi.
Astfel, la primul panel din cadrul evenimentului, intitulat "Publisherii din România în lupta local-global pentru bugetele de advertising", vor participa Lucia Ciuca, directorul de marketing al eMAG, Mihai Tănase, Marketing Communication & Digital Strategy BMW România, Claudiu Pândaru, director editorial al Mediafax Group, Bogdan Prăjişteanu, Chief Commercial Officer al Antena TV Group, şi Cătălin Alistari, membru al board-ului editorial al grupului Ringier România. Moderatorul panelului va fi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital România.
La cel de-al doilea panel, intitulat "Automatizarea vânzărilor online: doar o nouă metodă sau o schimbare de paradigmă?", vor participa Dan Balotescu, Managing Director Media Investment, Radu Ionescu, Managing Director al Kinecto, Cosmin Oţel, Digital Strategy Director la Initiative Media, Rareş Pivniceru, Product Development Director al Zenith România, Mihai Trandafir, Managing Director al UM România, şi Alex Visa, Interaction Director for România în cadrul GroupM Worldwide. Arina Ureche, directorul general al BRAT, va modera acest panel.
Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile. Înregistrarea este obligatorie şi se poate realiza online: http://bit.ly/ZiuaCercetariiMedia.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe