- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (25.06.2009, 15:33)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto, mutat după ora 23.00
CNA a decis, joi, să interzică difuzarea spotului publicitar pentru pufuleţii Gusto înainte de ora 23.00, din cauză că respectivul clip prezintă un om al cărui cap este retezat, fapt care ar putea afecta dezvoltarean fizică şi mentală a minorilor.
Urmărește
747 afișări
CNA a mutat spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto după ora 23.00
CNA a analizat în şedinţa de joi spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto, pentru care Consiliul a primit circa 20 de reclamaţii. Potrivit Departamentului Monitorizare al CNA, în reclamaţii se spune că este o "inadvertenţă între conţinutul şi calitatea produsului bun şi apreciat şi modul în care s-a realizat această reclamă, care i-a îngrijorat pe părinţi".
Spotul prezintă un om al cărui cap retezat este pe podea. În clip se vede secţiunea gâtului şi corpul de pe care s-a detaşat. Capul încearcă să mănânce pufuleţi dintr-o pungă din apropiere, iar corpul se deplasează prin cameră sub îndrumarea capului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
Spotul la pufuleţii Gusto a fost difuzat de televiziunile AXN, AXN Sci - FI, Kiss TV, 1 Music Channel, MTV, National Geographic, Pro TV şi UTV.
Prezent la şedinţa CNA, producătorul pufuleţilor Gusto, Eliodor Apostolescu, a spus că spotul publicitar a fost foarte apreciat la festivalurile internaţionale de publicitate, fiind selectat inclusiv în Festivalul de la Cannes.
"Sunt o groază de consumatori care au apreciat spotul", a mai spus Eliodor Apostolescu, precizând că spotul vrea să arate "ceva ce nu se întâmplă în viaţă". Apostolescu a mai spus că spotul este pentru un anumit public.
El a fost susţinut de Oana Radu de la Publicis, agenţia de publicitate care a creat spotul. "Acest produs se adresează unui target foarte larg. Reclamele nu reflectă întotdeauna realitatea, sunt nişte pamflete, sunt nişte mici povestioare (...) Nu am arătat un conţinut explicit. Spotul în sine a fost creat potrivit umorului absurd", a explicat Oana Radu.
Membrii CNA au fost însă de părere că spotul poate să afecteze dezvoltarea fizică şi mentală a minorilor.
"Noi judecăm o plângere a telespectatorilor. Puteți să scoateți câte trofee și diplome vreți", a spus Christian Mititelu, membru al CNA.
În acelaşi timp, Dan Grigore a fost de părerecă spotul este "superficial" şi de "un prost gust desăvârşit". "Dacă s-a intenţionat un pamflet, nu este un pamflet, dacă s-a intenţionat o parodie, este una extrem de nereuşită. Acest clip este de un prost gust desăvârşit. Dacă are succes la anumite competiţii, e treaba lor. Dacă oamenii au ajuns sadici, n-au decât. Nivelul vizual al telespectatorului român nu permite acest lucru, fără să fie lezată o anumită sensibilitate", a explicat Dan Grigore.
În urma discuţiilor, CNA a decis să someze posturile care au difuzat spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto să difuzeze respectivul clip numai după ora 23.00.
Totodată, spotul publicitar va fi analizat luni, de către Consiliul Român pentru Publicitate (RAC).
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe