- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (25.06.2009, 15:33)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto, mutat după ora 23.00
CNA a decis, joi, să interzică difuzarea spotului publicitar pentru pufuleţii Gusto înainte de ora 23.00, din cauză că respectivul clip prezintă un om al cărui cap este retezat, fapt care ar putea afecta dezvoltarean fizică şi mentală a minorilor.
Urmărește
745 afișări
CNA a mutat spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto după ora 23.00
CNA a analizat în şedinţa de joi spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto, pentru care Consiliul a primit circa 20 de reclamaţii. Potrivit Departamentului Monitorizare al CNA, în reclamaţii se spune că este o "inadvertenţă între conţinutul şi calitatea produsului bun şi apreciat şi modul în care s-a realizat această reclamă, care i-a îngrijorat pe părinţi".
Spotul prezintă un om al cărui cap retezat este pe podea. În clip se vede secţiunea gâtului şi corpul de pe care s-a detaşat. Capul încearcă să mănânce pufuleţi dintr-o pungă din apropiere, iar corpul se deplasează prin cameră sub îndrumarea capului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Spotul la pufuleţii Gusto a fost difuzat de televiziunile AXN, AXN Sci - FI, Kiss TV, 1 Music Channel, MTV, National Geographic, Pro TV şi UTV.
Prezent la şedinţa CNA, producătorul pufuleţilor Gusto, Eliodor Apostolescu, a spus că spotul publicitar a fost foarte apreciat la festivalurile internaţionale de publicitate, fiind selectat inclusiv în Festivalul de la Cannes.
"Sunt o groază de consumatori care au apreciat spotul", a mai spus Eliodor Apostolescu, precizând că spotul vrea să arate "ceva ce nu se întâmplă în viaţă". Apostolescu a mai spus că spotul este pentru un anumit public.
El a fost susţinut de Oana Radu de la Publicis, agenţia de publicitate care a creat spotul. "Acest produs se adresează unui target foarte larg. Reclamele nu reflectă întotdeauna realitatea, sunt nişte pamflete, sunt nişte mici povestioare (...) Nu am arătat un conţinut explicit. Spotul în sine a fost creat potrivit umorului absurd", a explicat Oana Radu.
Membrii CNA au fost însă de părere că spotul poate să afecteze dezvoltarea fizică şi mentală a minorilor.
"Noi judecăm o plângere a telespectatorilor. Puteți să scoateți câte trofee și diplome vreți", a spus Christian Mititelu, membru al CNA.
În acelaşi timp, Dan Grigore a fost de părerecă spotul este "superficial" şi de "un prost gust desăvârşit". "Dacă s-a intenţionat un pamflet, nu este un pamflet, dacă s-a intenţionat o parodie, este una extrem de nereuşită. Acest clip este de un prost gust desăvârşit. Dacă are succes la anumite competiţii, e treaba lor. Dacă oamenii au ajuns sadici, n-au decât. Nivelul vizual al telespectatorului român nu permite acest lucru, fără să fie lezată o anumită sensibilitate", a explicat Dan Grigore.
În urma discuţiilor, CNA a decis să someze posturile care au difuzat spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto să difuzeze respectivul clip numai după ora 23.00.
Totodată, spotul publicitar va fi analizat luni, de către Consiliul Român pentru Publicitate (RAC).
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe