- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.03.2011, 13:52)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Spotul TVR "Închişi în paradis", nominalizat la PromaxBDA 2011
Spotul de promovare pentru campania "Oamenii Deltei" de la Televiziunea Română - "Închişi în paradis/ Trapped in Paradise" - este singura nominalizare a unei televiziuni din România la PromaxBDA Europe 2011, cel mai important festival destinat specialiştilor din promo, design şi marketing.
Urmărește
5 afișări
Potrivit unui comunicat al televiziunii publice, aceasta este prima nominalizare a unei televiziuni româneşti la acest festival care premiază creativitatea şi excelenţa în ceea ce priveşte promo-urile TV. Câştigătorii la fiecare dintre cele 51 de categorii vor fi anunţaţi pe 12 aprilie, la Berlin.
Spotul "Închişi în paradis" este nominalizat la categoria Best Public Service Announcement, alături de spoturi ale Fox International, MTV International, Deutsche Welle, TVE şi Nickelodeon North Europe.
Realizat de Raluca Andreica, producător promo, şi Florin Coman, director de creaţie, în cadrul Direcţiei Marketing şi Vânzări a TVR, spotul schimbă abordarea clasică prin care se face apel la dramă şi milă, răsturnând "regulile jocului".
"Pentru că Delta e privită ca un paradis pe pământ, spotul vorbeşte despre oamenii de aici ca despre nişte privilegiaţi. Ce contează că nu au un dispensar unde să meargă? Ce contează că sunt copii care nu-şi pot continua studiile, ce contează că de-a lungul iernii nu ajunge nimeni la ei? Trăiesc în locul în care noi, oamenii de oraş, visăm să ajungem. Ce vedem în imagini contrastează flagrant cu discursul folosit, aşa că publicul înţelege foarte bine cum stau, de fapt, lucrurile", a povestit Florin Coman, director de creaţie.
Iar Raluca Andreica, producător promo, completează: "A realizat cineva că numărul de SMS pentru donaţii în campaniile sociale este unul şi acelaşi? De la genetică la catastrofe, de la accidente la destine, toate sunt înregimentate în acelaşi pluton GSM. Trebuia să scoatem campania TVR pentru Delta Dunării de acolo şi asta am şi făcut. Faţă de ediţiile precedente ale campaniei (din 2008 şi 2009), spotul «Trapped in Paradise» din primavara-vara lui 2010 a triplat donaţiile. O campanie socială este genul de produs mediatic în care munca bună contează. Nu e genul de produs pe care oamenii îl vor cumpăra/consuma orice ai spune tu. Şi nu e suficient să-l arăţi pe Arnold ca să-i furi omului o oră şi jumătate din viaţă. Trebuie să-i spui ceva ca să-l convingi în momentul acela să ia telefonul şi să trimită un SMS la un număr pe care trebuie să-l şi reţină preţ de câteva secunde. Şi ştim cu toţii cât de grele sunt gesturile acestea mărunte".
Spotul TVR nominalizat la PromaxBDA poate fi vizualizat pe canalul oficial de Youtube al TVR (http://www.youtube.com/fanTVR). Alte spoturi de promovare a programelor TVR au fost nominalizate şi la competiţii de profil, cum este Golden Drum Film & TV Promo (anul 2006).
Echivalentul festivalului de publicitate de la Cannes, PromaxBDA premiază, de nu mai puţin de 55 de ani, cele mai creative campanii şi spoturi produse in-house sau de case de producţie pentru televiziuni din toată Europa.
"Oamenii Deltei" este o campanie de sensibilizare a opiniei publice faţă de locuitorii din zonele izolate ale Deltei Dunării, campanie care se desfăşoară la Televiziunea Română din 2008. Proiectul, derulat împreună cu Asociaţia Casiana, presupune ajutorarea comunităţilor izolate din Delta Dunării. Datorită susţinerii de către TVR a celor trei campanii de până acum, în fiecare an, "Oamenii Deltei" au primit materiale de construcţii, alimente, locuri în tabere şcolare, haine şi medicamente. Campania "Oamenii Deltei" continuă şi în acest an la TVR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe