- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (25.09.2014, 14:14)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
SRTv vrea să creeze un departament de business, care să dezvolte online-ul şi vânzarea Arhivei TVR
Societatea Română de Televiziune (SRTv) vrea să înfiinţeze un departament de business, care să dezvolte Televiziunea Română în online, să crească numărul de persoane care se ocupă de vânzarea de publicitate şi să exploateze financiar Arhiva televiziunii publice.
Urmărește
105 afișări
SRTv vrea să creeze un departament de business, care să dezvolte online-ul şi vânzarea Arhivei TVR (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Anunţul a fost făcut de Lucian Romaşcanu, consilier în chestiuni de management al preşedintelui-director general al TVR, Stelian Tănase, joi, la evenimentul International Digital Forum.
"Noi încercăm să dezvoltăm zona de new business. Vom repropune Consiliului de Administraţie înfiinţarea unui departament de business, în care zona de online, Video-on-Demand şi de monetizare a Arhivei reprezintă o direcţie strategică (...) Suntem convinşi că avem o mină de aur şi vrem să o ducem către public şi să şi câştigăm bani din asta", a spus Lucian Romaşcanu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
Totodată, Lucian Romaşcanu a declarat, pentru MEDIAFAX, că în acest moment există o structură de marketing comunicare şi de vânzări de publicitate în TVR, însă aceasta nu acoperă aspecte importante şi necesare într-o televiziune.
"Părţi importante dintr-un departament de marketing, normale, ale unei televiziuni nu fac parte din departamentul de marketing al Televiziunii Române, precum activitatea de promo, de grafică. Sunt în afara departamentului. Pe partea de vânzări de publicitate este o subdimensionare flagrantă a schemei. În acest moment există doar trei persoane în televiziunea publică care se ocupă direct de vânzarea de publicitate şi nu există o abordare coordonată în ceea ce priveşte dezvoltarea de business online. În intenţia noastră vor exista departamente diferenţiate pe misiunile lor", a spus Lucian Romaşcanu.
El a mai spus că există intenţia creării unui departament de marketing şi comunicare, "care să se ocupe exclusiv de partea aceasta şi care să integreze toate serviciile necesare". "Şi ne propunem să avem un departament comercial care va avea şi sectorul de vânzare de publicitate bine completat cu personal. Şi, de asemenea, intenţionăm să avem şi o zonă de business care să se ocupe de monetizarea unor servicii în care TVR excelează, de producţie, de studiouri ş.a.m.d., de monetizare a Arhivei TVR", a afirmat Lucian Romaşcanu.
De asemenea, TVR îşi propune să dezvolte partea de conţinut online în TVR, "care în acest moment suferă", dar şi partea de e-commerce şi de Video-on-Demand (VOD). "Există un proiect de VOD care este funcţional în acest moment, tvrplus.ro, şi pe care îl dorim regândit şi vrem să creăm posibilitatea ca acel conţinut premium să poată fi accesat pe bani", a explicat Romaşcanu.
El a subliniat însă că toate aceste planuri trebuie să fie aprobate de Consiliul de Administraţie al TVR şi să se încadreze în termenii programului de redresare economică şi ai memorandumului Guvernului din 2012.
International Digital Forum 2014 este organizat la Bucureşti de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD). La eveniment participă reprezentanţi ai industriei de telecomunicaţii din România şi din străinătate, ai unor companii precum Orange, SES, Eutelsat, Google, dar şi membri ai autorităţilor române care reglementează acest domeniu, între care Ministerul Comunicaţiilor, Societatea Naţională de Radiocomunicaţii şi ANCOM.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe