Aleile din Cişmigiu iau nume de cărţi, într-o campanie a editurii Litera
În această vară, editura Litera prezintă Cişmigiul cultural. „Titlurile cărţilor Litera vor denumi aleile parcului şi vor fi prilej de a îndemna oamenii la lectură”, se arată într-un comunicat al editurii, remis MEDIAFAX.
Plimbându-se prin parc, bucureştenii vor avea prilejul de a citi şi afla despre cărţi precum „O zi”, de David Nicholls, „Tony & Susan”, de Austin Wright, „Prea multă fericire”, de Alice Munro, „Oamenii-delfin”, de Torsten Krol, „Imperiul pierdut”, de Clive Cussler, „Cu sufletul la gură”, de Dean Koontz, şi „Roşu de rubin”, de Kerstin Gier.
Pancarte cu numele acestor cărţi, fotografia copertei şi o scurtă prezentare a volumului au fost plasate alături de indicatoarele cu numele aleilor din Cişmigiu, unde vor rămâne până la sfârşitul lunii august. Afişe asemănătoare se regăsesc şi pe gardul Muzeului Municipiului (Palatul Şuţu).
„Litera vine la cititori, nu aşteaptă cititorii să vină la editură. (…) Atunci când se plimbă, ei pot lua cunoştinţă de aceste titluri”, ce pot deveni „ghiduri pentru lectura de vacanţă”, spun reprezentanţii editurii.
Campania a fost concepută de departamentul de comunicare al editurii Litera.