- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.10.2015, 13:35)
- Dorina Călin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Festivalul "George Enescu" contribuie la îmbunătăţirea imaginii României în lume
Festivalul "George Enescu" contribuie la îmbunătăţirea imaginii României în lume, după cum afirmă 98% dintre participanţii la primul studiu de marketing cultural iniţiat de acest prestigios eveniment în parteneriat cu Reveal Marketing Research.
Urmărește
196 afișări
STUDIU: Festivalul "George Enescu" contribuie la îmbunătăţirea imaginii României în lume (Imagine: Octav Ganea / Mediafax Foto)
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, 98% dintre participanţii la Festivalul Enescu 2015 afirmă că evenimentul contribuie la îmbunătăţirea imaginii României în lume şi că este important pentru întreaga comunitate culturală din ţară. Rezultatele corespund primului studiu de marketing cultural iniţiat de Festivalul Enescu şi realizat în parteneriat cu Reveal Marketing Research, care s-a desfăşurat în perioada 30 august - 20 septembrie, pe durata ediţiei din 2015 a prestigiosului eveniment, pe un eşantion de 903 oameni, metoda de intervievare fiind cea a sondajului faţă în faţă, în punctele-cheie ale manifestării: Sala Palatului (281 intervievaţi), Ateneul Român (273 intervievaţi) şi în Piaţa Festivalului (349 intervievaţi).
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Rusia a distrus viitorul Ucrainei. Câţi micuţi a ucis războiul început pe 24 februarie 2022
-
PNL s-a retras de la audierea Roxanei Mînzatu în Parlament
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
Rezultatele studiului mai relevă că pentru respondenţi primează calitatea artiştilor şi a orchestrelor invitate în cadrul programului festivalului: 60% dintre aceştia declară că participă la Festivalul Enescu în primul rând datorită programului care cuprinde orchestre şi solişti de top la nivel internaţional. Mai mult, gradul de mulţumire al respondenţilor faţă de concertele care au loc la festival este maxim, procentul evidenţiat de studiul Marketing Research fiind de 100%, în timp ce 97% dintre participanţii la studiu sunt încântaţi de atmosfera transmisă în spiritul Festivalului. Dorinţa de a fi parte din atmosfera Festivalului Enescu este ridicată, 4% dintre respodenţi afirmând că au cumpărat bilete oriunde au mai găsit locuri disponibile, doar pentru a nu rata participarea la eveniment. În acelaşi timp, 82% dintre respondenţi afirmă că sunt mulţumiţi de organizarea Festivalului Enescu.
Publicul Festivalului Enescu 2015 a fost format în proporţie covârşitoare din oameni cu educaţie superioară - 80% dintre respondenţi. În plus, Festivalul Enescu reuşeşte să atragă un public nou, tânăr, format în principal din studenţi, prin intermediul evenimentelor desfăşurate în cadrul Pieţei Festivalului, mai relevă studiul Marketing Research.
"Rezultatele studiului arată forţa Festivalului Internaţional «George Enescu»: este o forţă care vine din susţinerea pe care o primeşte de la publicul său, care îl apreciază, îi este fidel şi îi recunoaşte valoarea. Pentru publicul lui Enescu, valoarea festivalului provine din calitatea actului artistic, a recunoaşterii publice, inclusiv internaţionale, şi a organizării. Festivalul Enescu restructurează în mod pozitiv viaţa socială şi culturală a românilor şi modul în care aceştia se raportează la ei înşişi şi la lume. Este evident aşadar din cercetarea realizată de ce este important ca toate măsurile de organizare a Festivalului să-i asigure acestuia autonomia culturală, valoarea artistică şi potenţialul de dezvoltare la nivel internaţional", a declarat Oana Marinescu, director de comunicare al Festivalului Enescu.
La rândul său, Marius Luican, General Manager Reveal Marketing Research, a spus: "Festivalul «George Enescu» este apreciat pentru expertiza muzicală, renumele internaţional şi poziţia sa ca parte din identitatea ţării noastre, poziţionându-se ca un reper al Bucureştiului cultural. Dacă ne gândim la motivaţiile publicului de a participa la un astfel de eveniment, identificăm beneficii emoţionale ca relaxarea, starea de pace interioară şi poziţionarea în social. Descoperim, astfel, că rolul Festivalului Enescu este şi de a închega grupurile de cunoscători şi de susţinători ai acestui gen, grup de persoane educate şi pasionate de cultură, care «îşi asumă» rolul de a contribui la îmbunăţirea imaginii României prin reprezentarea de calitate a întregului public românesc".
De asemenea, rezultatele studiului realizat de Reveal Marketing Research pentru Festivalului Enescu relevă o constanţă a publicului participant la festival, 70% dintre respondenţi declarând că au mai participat la manifestare şi la ediţiile precedente. 38,2% dintre participanţii la ediţiile anterioare ale evenimentului sunt persoane care au călătorit în străinătate pentru a participa şi la alte festivaluri internaţionale. Direcţia de deschidere a Festivalului Enescu către tehnologiile moderne şi către mediul online este confirmată de studiul Marketing Research, respondenţii declarând că internetul este cea mai frecventă sursă de unde îşi iau informaţiile despre eveniment.
Citește pe alephnews.ro: Ce ar însemna o președinție Trump pentru războaiele globale și securitatea europeană? Ucraina și Israel sunt principalele subiecte
Citește pe www.zf.ro: Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FBI, ODNI și CISA au emis un avertisment comun despre operațiunile Rusiei menite să submineze încrederea în alegerile americane
Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce s-a descoperit la autopsia femeii care a murit în fața spitalului din Slatina. Rudele acuză medicii de malpraxis
CANCAN.RO
Aparatul de bucătărie pe care OBLIGATORIU trebuie să îl deconectați peste noapte pentru a evita un incendiu
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe