- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (13.07.2015, 18:18)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online
Puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au candidat niciodată pentru o finanţare destinată acestui tip de organizaţii, potrivit unui nou studiu.
Urmărește
383 afișări
STUDIU: Puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
Cele mai multe dintre aceste ONG-uri invocă lipsa de resurse şi lipsa de cunoaştere cu privire la modalităţilor de aplicare, potrivit studiului citat într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Totodată, majoritatea oamenilor nu au încredere şi nu ajută ONG-urile deoarece acestea nu reuşesc să comunice eficient cu grupurile-ţintă şi comunităţile, se mai arată în studiul "Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?", realizat de iVOX.ro, în perioada 1-31 martie, pe un eşantion format din 7.713 persoane.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Alegeri prezidenţiale 2024, primul tur. Unde se pune ştampila şi cum arată buletinul de vot
În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" continuă proiectul naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale. Proiectul prevede construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu deţin website de prezentare, deşi acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanţare.
Totodată, prin aderarea la proiectul "Web-ONG", se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizaţiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.
Potrivit comunicatului, în primul trimestru al anului, conceptul "Web-ONG" s-a bucurat de un succes, iar Asociaţia "Europa Digitală" a devenit primul ONG partener certificat Google din România, având în echipă cinci specialişti Google certificaţi, coordonaţi de preşedintele Remus Lucuţ, de asemenea specialist Google certificat.
"Ne bucurăm foarte mult că proiectul WEB-ONG a avut succes în România, dovadă face faptul că am obţinut certificatul de Partener Google şi am reuşit să integrăm sistemele TIC în activitatea ONG-urilor din România, să creştem rata de absorbţie a fondurilor naţionale şi internaţionale oferite pentru dezvoltarea organizaţiilor non-profit şi, mult mai important, să creştem gradul de încredere a populaţiei în organizaţiile neguvernamentale. Drumul nostru nu se opreşte aici, mai avem foarte mult de muncă, dar suntem ferm convinşi că societatea civilă, reprezentată de ONG-uri, va deveni un factor cheie în ecuaţia democraţiei din ţara noastră. Prin munca noastră, ne dorim să facilităm interacţiunea şi comunicarea între organizaţiile non-profit, comunitate, Guvern etc. şi să stimulăm coperări între ONG-uri", declară Remus Lucuţ, preşedintele Asociaţiei "Europa Digitală".
Înscrierile la proiectul dedicat ONG-urilor se pot face pe website-ul http://europadigitala.ro/web-ong.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Motivul real pentru care Silviu Prigoană și-a botezat primii copii Honorius, Silvius și Maximus
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe