Prima pagină » Cultură-Media » MTV – record de audienţă pe 8 martie

MTV – record de audienţă pe 8 martie

MTV România a înregistrat marţi, pe parcursul întregii zile de 8 martie, o medie de audienţă record pentru ultimii doi ani, fiind lider de audienţă faţă de televiziunile concurente pe publicul ţintă, cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani, din mediul urban, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
09 mart. 2011, 14:38, Cultură-Media

MTV a avut marţi, în întreaga zi, cea mai mare medie de audienţă din 8 iulie 2009, respectiv 0,4 puncte de rating şi 3 procente din cota de piaţă, faţă de Kiss TV, care a avut doar 0,1 rating şi 0,9 procente din cota de piaţă, şi U TV care a avut 0,1 rating şi 0,8 cotă de piaţă.

Şi pe cel mai important segment al zilei, între 19.00 şi 23.00, MTV a înregistrat un record de audienţă în ultimul an, mai precis o medie de 0,5 rating şi 2 procente din cota de piaţă faţă de Kiss TV, care a avut doar 0,1 rating şi 0,4 procente din cota de piaţă, U TV – 0,1 rating şi 0,2 cota de piaţă.

Cele mai bune programe ale zilei la MTV au fost „MTV Push” (0,6 rating si 5,1 cotă de piaţă), „Best of MTV” (0,6 rating şi 2,2 cotă de piaţă), „Disaster Date” (0,5 rating şi 1,7 cotă de piaţă), „Next” (0,6 rating şi 2,2 cotă de piaţă), „Exposed” (0,5 rating şi 1,9 cotă de piaţă) şi „Date My Mom” (0,5 rating şi 2,2 procente din cota de piaţă).