Târgul de carte Bookland din Capitală a avut vânzări peste aşteptări - organizatori

Prima ediţie a târgului de carte urban BookLand, care a avut loc timp de trei zile (15 - 17 aprilie) în Bucureşti, la AFI Palace Cotroceni, s-a finalizat cu vânzări foarte bune ale editurilor, informează organizatorii.

Urmărește
6 afișări

Potrivit organizatorilor, More than Pub, editura Polirom a vândut 4.000 de volume, însumând o valoare de peste 20.000 de euro.

Cel mai bine vândute titluri au fost: "Lolita" de Vladimir Nabokov, "Iubirile croitoresei" de Maria Duenas, "Discipolul" de Iris Murdoch, "Egipteanul" de Mika Waltari, "Aleph" de Jorge Luis Borges, "Minunata lume nouă" de Aldous Huxley, "Totul despre chiromanţie" de Richard Webster, "Jucătorul" de F.M. Dostoievski, "Margarita cu gheată" de Lauren Henderson, "Trei într-un pat" de Catherine Alliott, "Ziua M", "Spărgătorul de gheaţă" şi "Epurarea. De ce a decapitat" de Victor Suvorov, "Jurnalul unei dădace" de Emma McLaughlin şi Nicola Kraus, "Orient, Occident" de Salman Rushdie, "Reţete şi sfaturi pentru slăbit" de Jacques Fricker, "Deşertul tătarilor" de Dino Buzzati, "La taifas" de Aurora Liiceanu, "În iad toate becurile sunt arse" de Dan Lungu, "Amor intellectualis" de Ion Vianu.

"Se pare că publicul de mall e atras atât de ediţiile scumpe, cât şi de cărţile din colecţii noi (...) Târgul are potenţial pentru că e un trafic mare acolo, chiar dacă uneori se circulă cu viteză prea mare. Suntem convinşi că vom găsi o metodă pentru a atrage constant cititorii", a declarat Vlad Vânătoru, Sales Manager Editura Polirom.

Şi Florin Câmpeanu, director general Rentrop&Straton, a declarat: "BookLand a însemnat pentru echipa Rentrop&Straton locul perfect pentru a interacţiona cu clienţii şi cu potenţialii consumatori ai produselor şi serviciilor noastre. Publicul atras de BookLand în AFI Palace Cotroceni ne-a încântat prin interesul manifestat exponatelor noastre. "Afacerile la cheie" au avut un succes răsunător, vânzându-se în 250 de exemplare în doar trei zile de târg (...) Chiar dacă ceea ce ne-am dorit a fost să interacţionăm cu publicul, nici încasările nu au fost mai prejos, ajungând la 29.349 de lei".

Şi cei de la editura Herald au comunicat valoarea încasărilor, acestea situându-se la aproape 10.500 de lei.

Evolio, producătorul e-reader-elor Evobook, a vândut de asemenea peste aşteptări, înregistrând încasări de 1.100 de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici