- Home
- Cultură-Media
- BUDAPESTA, (30.06.2011, 16:32)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Târgul de televiziune DISCOP East de la Budapesta a fost cumpărat de organizaţia americană NATPE
Târgul de televiziune DISCOP East, organizat în mod tradiţional la Budapesta, a fost cumpărat de NATPE, o organizaţie non-profit a broadcasterilor americani, fapt pentru care în 2012 evenimentul din capitala Ungariei se va desfăşura sub denumirea NATPE Budapest.
Urmărește
36 afișări
Anunţul a fost făcut de Patrick Jucaud, director general al companiei Basic Lead, organizatorul DISCOP East Budapesta, şi de Rick Feldman, preşedinte şi CEO, NATPE, într-o conferinţă de presă organizată în cadrul ediţiei de anul acesta a DISCOP, care s-a desfăşurat la Budapesta între 21 şi 23 iunie.
Potrivit lui Rick Feldman, business-ul DISCOP East a fost achiziţionat ca parte a strategiei NATPE de extindere în afara Statelor Unite. Astfel, următoarea ediţie a târgului de televiziune de la Budapesta va fi organizată sub titulatura NATPE Budapest, în iunie 2012.
Odată cu preluarea responsabilităţilor în organizarea şi managementul târgului, NATPE va desfăşura evenimentul de la Budapesta ca un companion al celui mai mare târg de programe de televiziune din lume, organizat în fiecare an, în luna ianuarie, la Miami (SUA). Astfel, pentru a eficientiza serviciul său dedicat pieţei internaţionale de formate şi programe, NATPE va crea stimulente pentru expozanţii care participă la ambele evenimente, se arată într-un comunicat postat pe site-ul natpe.org.
NATPE va continua să lucreze în parteneriat cu Basic Lead, organizatorii de până în prezent ai DISCOP, pentru evenimentele regionale DISCOP Africa (7-9 septembrie 2011) şi DISCOP Istanbul (28 februarie - 1 martie 2012).
Totodată, Patrick Jucaud, director general al Basic Lead, va continua să supervizeze activităţile operaţionale pentru DISCOP Africa şi DISCOP Istanbul, urmând să colaboreze şi pentru organizarea târgului de televiziune NATPE Budapest din 2012.
"Suntem foarte încântaţi să facem acest nou pas în evoluţia relaţiei noastre", a spus Rick Feldman, preşedinte şi CEO NATPE. "Această achiziţie oferă multe beneficii pentru NATPE şi clienţii noştri, strategia noastră fiind creşterea valorii prestaţiei noastre din punct de vedere financiar şi a capacităţii noastre de a ne ajuta clienţii pe pieţele internaţionale în creştere".
Feldman a mai spus: "Organizarea a două pieţe majore de conţinut la nivel mondial, în ianuarie şi iunie, ne va permite să avem o relaţie mai coerentă cu clienţii noştri pe tot parcursul anului. Vom continua să dezvoltăm parteneriatul nostru cu Patrick în Africa, Orientul Mijlociu şi Asia Centrală şi vom beneficia de îndrumarea lui ca DISCOP East să fie transferat la NATPE, pentru pregătirea târgului din iunie 2012".
La rândul său, Patrick Jucaud a precizat: "Aceasta este o dezvoltare semnificativă pentru târgul nostru de la Budapesta, care se extinde acum într-o piaţă cu adevărat globală. Pe măsură ce pieţele emergente continuă să crească, această înţelegere nouă ne oferă şi mijloacele de a extinde evenimentele noastre în regiuni strategice, precum Africa, Orientul Mijlociu şi Asia Centrală. Succesul recentei ediţii inaugurale a DISCOP Istanbul a subliniat importanţa formulei noastre de piaţă orientată din punct de vedere geografic şi aşteptăm cu nerăbdare consolidarea acestor evenimente şi maximizarea oportunităţilor în toate regiunile".
NATPE (The National Association of Television Program Executives) este o organizaţie globală, non-profit, care reuneşte broadcasterii din SUA şi are misiunea de a fi un catalizator pentru evoluţia conţinutului media. NATPE organizează târgul anual de programe pentru televiziune şi new media de la Miami. Anul viitor, târgul NATPE de la Miami se va desfăşura în perioada 23-25 ianuarie.
Târgul de televiziune DISCOP East de la Budapesta a fost înfiinţat în anul 1991. La ediţia din 2011 a evenimentului, care s-a încheiat recent, au participat 401 de companii care au vândut programe şi formate de televiziune şi 662 de companii care au cumpărat programe şi formate TV.
La eveniment au participat şi reprezentanţii mai multor companii de media din România, printre care: A and M Image, Canad Systems Impex, Content Media Consulting, Creative Vision Broadcast, E-Media Romania, Empire Film, Mass Media România de Mâine/ TV România de Maine, NCN Studio TV, Optical Disc Solutions, Paprika Entertainment, Pro TV, RCS & RDS/ Romania Cable System & Romania Data Systems, Realitatea Media, Romtelecom, SCS FC CFR 1907 Cluj, Someş Media Trust/ Transylvania Channel, Sound And Image Consulting, Tematic Cable şi TVR, potrivit site-ului evenimentului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Le Figaro scrie despre „sfârșitul jalnic al domniei lui Klaus Iohannis”.Ce s-a întâmplat cu demersurile de suspendare din funcție a Președintelui
-
Casa Albă: Trupele nord-coreene de pe front se confruntă cu pierderi uriaşe
-
Bărbat împuşcat mortal în timpul unei partide vânătoare din Vrancea
-
Efectele sabotajelor din Marea Baltică: NATO îşi va spori prezenţa în zonă
Citește pe alephnews.ro: COVID a fost scăpat dintr-un laborator din China, potrivit FBI. Agenția nu a avut voie să-l informeze pe Biden
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
România este pe primul loc la consumul de droguri în trafic. Expert antidrog: „Sunt zeci, sute sau poate chiar mii de tineri care au nevoie de ajutor”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Ce a putut să scrie o tânără pe salata boeuf, de Crăciun? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Cristina Demetrescu ne spune care sunt cele 2 zodii care își vor schimba radical viața în 2025
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 19:41
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1038. Rusia creşte producţia de drone Shahed la fabrica din Tatarstan / ISW: Putin respinge planul de pace elaborat de echipa lui Trump / Reuters: Rusia utilizează Bitcoin pentru plăţile internaţionale
-
astăzi, 19:03
Bărbat biciuit într-o moschee din Malaysia pentru că a stat cu o femeie care nu îi este rudă