Târgul de televiziune DISCOP East de la Budapesta a fost cumpărat de organizaţia americană NATPE

Târgul de televiziune DISCOP East, organizat în mod tradiţional la Budapesta, a fost cumpărat de NATPE, o organizaţie non-profit a broadcasterilor americani, fapt pentru care în 2012 evenimentul din capitala Ungariei se va desfăşura sub denumirea NATPE Budapest.

Urmărește
36 afișări

Anunţul a fost făcut de Patrick Jucaud, director general al companiei Basic Lead, organizatorul DISCOP East Budapesta, şi de Rick Feldman, preşedinte şi CEO, NATPE, într-o conferinţă de presă organizată în cadrul ediţiei de anul acesta a DISCOP, care s-a desfăşurat la Budapesta între 21 şi 23 iunie.

Potrivit lui Rick Feldman, business-ul DISCOP East a fost achiziţionat ca parte a strategiei NATPE de extindere în afara Statelor Unite. Astfel, următoarea ediţie a târgului de televiziune de la Budapesta va fi organizată sub titulatura NATPE Budapest, în iunie 2012.

Odată cu preluarea responsabilităţilor în organizarea şi managementul târgului, NATPE va desfăşura evenimentul de la Budapesta ca un companion al celui mai mare târg de programe de televiziune din lume, organizat în fiecare an, în luna ianuarie, la Miami (SUA). Astfel, pentru a eficientiza serviciul său dedicat pieţei internaţionale de formate şi programe, NATPE va crea stimulente pentru expozanţii care participă la ambele evenimente, se arată într-un comunicat postat pe site-ul natpe.org.

NATPE va continua să lucreze în parteneriat cu Basic Lead, organizatorii de până în prezent ai DISCOP, pentru evenimentele regionale DISCOP Africa (7-9 septembrie 2011) şi DISCOP Istanbul (28 februarie - 1 martie 2012).

Totodată, Patrick Jucaud, director general al Basic Lead, va continua să supervizeze activităţile operaţionale pentru DISCOP Africa şi DISCOP Istanbul, urmând să colaboreze şi pentru organizarea târgului de televiziune NATPE Budapest din 2012.

"Suntem foarte încântaţi să facem acest nou pas în evoluţia relaţiei noastre", a spus Rick Feldman, preşedinte şi CEO NATPE. "Această achiziţie oferă multe beneficii pentru NATPE şi clienţii noştri, strategia noastră fiind creşterea valorii prestaţiei noastre din punct de vedere financiar şi a capacităţii noastre de a ne ajuta clienţii pe pieţele internaţionale în creştere".

Feldman a mai spus: "Organizarea a două pieţe majore de conţinut la nivel mondial, în ianuarie şi iunie, ne va permite să avem o relaţie mai coerentă cu clienţii noştri pe tot parcursul anului. Vom continua să dezvoltăm parteneriatul nostru cu Patrick în Africa, Orientul Mijlociu şi Asia Centrală şi vom beneficia de îndrumarea lui ca DISCOP East să fie transferat la NATPE, pentru pregătirea târgului din iunie 2012".

La rândul său, Patrick Jucaud a precizat: "Aceasta este o dezvoltare semnificativă pentru târgul nostru de la Budapesta, care se extinde acum într-o piaţă cu adevărat globală. Pe măsură ce pieţele emergente continuă să crească, această înţelegere nouă ne oferă şi mijloacele de a extinde evenimentele noastre în regiuni strategice, precum Africa, Orientul Mijlociu şi Asia Centrală. Succesul recentei ediţii inaugurale a DISCOP Istanbul a subliniat importanţa formulei noastre de piaţă orientată din punct de vedere geografic şi aşteptăm cu nerăbdare consolidarea acestor evenimente şi maximizarea oportunităţilor în toate regiunile".

NATPE (The National Association of Television Program Executives) este o organizaţie globală, non-profit, care reuneşte broadcasterii din SUA şi are misiunea de a fi un catalizator pentru evoluţia conţinutului media. NATPE organizează târgul anual de programe pentru televiziune şi new media de la Miami. Anul viitor, târgul NATPE de la Miami se va desfăşura în perioada 23-25 ianuarie.

Târgul de televiziune DISCOP East de la Budapesta a fost înfiinţat în anul 1991. La ediţia din 2011 a evenimentului, care s-a încheiat recent, au participat 401 de companii care au vândut programe şi formate de televiziune şi 662 de companii care au cumpărat programe şi formate TV.

La eveniment au participat şi reprezentanţii mai multor companii de media din România, printre care: A and M Image, Canad Systems Impex, Content Media Consulting, Creative Vision Broadcast, E-Media Romania, Empire Film, Mass Media România de Mâine/ TV România de Maine, NCN Studio TV, Optical Disc Solutions, Paprika Entertainment, Pro TV, RCS & RDS/ Romania Cable System & Romania Data Systems, Realitatea Media, Romtelecom, SCS FC CFR 1907 Cluj, Someş Media Trust/ Transylvania Channel, Sound And Image Consulting, Tematic Cable şi TVR, potrivit site-ului evenimentului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici