Televiziunea gastronomică Brava TV se lansează în toamnă

Televiziunea cu profil gastronomic Brava TV se va lansa oficial în această toamnă, în noul post de nişă investindu-se până în prezent o sumă de circa 4 milioane de euro, a declarat pentru MEDIAFAX Paul Marin, directorul general al canalului.

Urmărește
1024 afișări
Imaginea articolului Televiziunea gastronomică Brava TV se lansează în toamnă

Televiziunea gastronomică Brava TV se lansează în toamnă (Imagine: Mediafax Foto)

Singurul post cu profil gastronomic din România, Brava TV, este deţinut de societatea Bilancia Exim SRL. Televiziunea deţine licenţă audiovizuală prin satelit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, din 20 decembrie 2007.

Deşi nu a fost lansat încă în mod oficial, postul Brava TV emite free to air (liber la retransmisie), pe satelitul Intelsat 902, şi nu percepe taxe de retransmitere a programelor. "În momentul de faţă suntem singurii de pe piaţă care ocupăm nişa aceasta. Postul Brava TV este deja disponibil abonaţilor platformei DTH, Max TV. În plus, în afara de RCS&RDS şi UPC, suntem recepţionaţi cam pe toate reţelele de cablu din ţară", a spus Paul Marin.

El a precizat că sunt antamate discuţii şi pentru distribuţia postului de televiziune de către UPC.

"O să avem o lansare oficială a Brava TV în septembrie-octombrie, încă nu am stabilit data. Până atunci încercăm să emitem cu toate forţele, pe cât mai multe reţele. Ţinta noastră până la sfârşitul anului este să intrăm pe toate reţelele de cablu", a explicat Paul Marin.

El a precizat că, până în momentul de faţă, în Brava TV s-a investit o sumă de circa 4 milioane de euro. "Avem trei studiouri, cinci platouri de filmare. La Brava TV lucrează vreo 48 de oameni", a explicat Marin, precizând că studiourile principale ale televiziunii sunt la Corbeanca, unde postul are şi o staţie de emisie proprie.

Pe de altă parte, el a precizat că în momentul de faţă nu se ia în discuţie posibilitatea ca Brava TV să se transforme într-un post Pay TV (televiziune cu acces plătit, n.r.). "Avem oarece probleme cu importul materialelor, pentru că suntem free to air şi postul se vede liber în toată Europa. În general importurile de materiale se fac pentru posturile codate", a explicat Paul Marin.

Mai mult, directorul general al Brava TV spune că în curând programele televiziunii vor fi subtitrate în limba engleză. "Vom transmite subtitrat în limba engleză pentru ca publicul din Europa să poată înţelege programele Brava TV", a spus Paul Marin.

Totodată, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vânzarea de spaţiu publicitar cu regia Cable Direct.

"Suntem foarte încântaţi de această colaborare cu Brava şi de faptul că prin apariţia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro în peisajul media din România, atât producătorii cât şi consumatorii vor beneficia de programe de calitate", spune Florin Vişenescu, Co Managing Director, Cable Direct, într-un comunicat remis MEDIAFAX.

Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare şi civilizaţiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins între 18 şi 65 de ani, cu preponderenţă feminin. În grila postului se regăsesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucătăriilor tradiţionale şi internaţionale, documentare şi programe educative şi o revistă a presei de profil gastronomic.

Societatea Bilancia Exim SRL, care deţine televiziunea Brava TV, îi are ca acţionari pe Rodica Neagu (48%) şi Valentin Neagu (52%).

Cable Direct a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără: posturile de televiziune AXN, HBO, Cartoon Network, Brava, reţeaua de cinematografe Glendale, revista lunară MissSport şi un portofoliu de site-uri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici