Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011

Televiziunea de divertisment pentru femei TLC va fi lansată în România pe 20 ianuarie 2011, postul urmând să fie iniţial disponibil în pachetul de bază analogic şi digital al companiei UPC, au anunţat reprezentanţii Discovery Networks, marţi, într-o conferinţă de presă.

Urmărește
242 afișări
Imaginea articolului Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011

Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011

Lansarea în România a televiziunii TLC, un post din portofoliul Discovery Communications, a fost anunţată în cadrul unei conferinţe de presă de către Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală, şi Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC, unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite, este o televiziune de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani, iar programele acesteia sunt bazate pe realităţile cu care ele se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri diverse şi nu vor să fie încadrate în stereotipuri.

Astfel, potrivit reprezentanţilor Discovery, TLC oferă divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice pentru problemele întâlnite zi de zi. Totodată, TLC prezintă personaje cu experienţe extraordinare şi cu poveşti autentice. Postul oferă telespectatorilor programe de divertisment, care le permit acestora să descopere lucruri noi, emisiunile fiind destinate întregii familii.

Postul TLC va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începând cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în concordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.

Lansarea televiziunii TLC în România are la bază un studiu care s-a desfăşurat pe şase pieţe europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia.

"Studiul a încercat să vadă cum îşi definesc femeile din aceste ţări propria feminintate şi problemele cu care se confuntă şi, în funcţie de aşteptările lor şi de programele pe care le putem oferi pe acest canal, am realizat întreaga poziţionare a canalului", a explicat Ada Roseti.

Ea a mai spus că din studiu a reieşit faptul că femeile din România sunt "calculate şi foarte planificate". "Îşi planifică bugetul, se duc la cumpărături cu liste, sunt cu picioarele pe pământ şi nu au ieşiri din realitate, nu-şi doresc lucruri imposibile. În acelaşi timp, sunt deschise către lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastră deschisă către o lume nouă". Totodată, Ada Roseti a spus că femeile din România, spre deosebire de femeile din alte regiuni din Europa, nu-şi doresc o televiziune pe care să o savureze singure, ci împreună cu familia.

Potrivit acesteia, iniţial, pe TLC vor fi difuzate exclusiv programe internaţionale de non-ficţiune. "Vom introduce treptat şi unu sau două programe de ficţiune, pentru că studiul ne-a arătat foarte clar că femeile ca public ţintă preferă poveştile (...) Avem planuri şi pentru producţii locale", a explicat Ada Roseti.

"Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Din oferta de programe cu care se va lansa postul TLC fac parte câteva serii cunoscute la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, precum: "Poliţistele din Broward County" - povestea unor femei poliţist şi a realităţilor cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii, "Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme" - cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost, "PR şi modă la New York" - povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de modă pentru nume celebre din această industrie.

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria, la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications, care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici