Televiziunea Style, deţinută de NBCUniversal, şi-a încetat emisia în România pe 1 mai

Televiziunea pentru femei The Style Network, deţinută de compania americană de media NBCUniversal, a ieşit pe 1 mai de pe piaţa audiovizualului din România, unde era retransmisă în grilele companiei Romtelecom.

Urmărește
14929 afișări
Imaginea articolului Televiziunea Style, deţinută de NBCUniversal, şi-a încetat emisia în România pe 1 mai

Televiziunea Style, deţinută de NBCUniversal, şi-a încetat emisia în România pe 1 mai (Imagine: Shutterstock)

Reprezentanţii companiei Romtelecom au confirmat, pentru MEDIAFAX, încetarea emisiei The Style Network.

"Începând cu data de 1 mai 2014, canalul The Style Network nu mai este disponibil în grila de programe a Romtelecom, ca urmare a deciziei managementului postului TV de a se retrage de pe piaţa din România. Ultima zi de retransmisie a postului de televiziune a fost 30 aprilie 2014. Urmărind constant preferinţele clienţilor săi pentru a putea oferi cea mai bună experienţă de conţinut de televiziune, Romtelecom analizează în permanenţă posibilitatea de a-şi îmbunătăţi grila de canale. Clienţii companiei vor fi înştiinţaţi cu privire la modificările aduse grilei imediat ce există o decizie în
acest sens", au spus reprezentanţii Romtelecom.

După încetarea emisiei The Style Network, compania americană NBCUniversal mai este prezentă pe piaţa audiovizualului din România cu televiziunile Diva Universal, Universal Channel, E! Entertainment şi Movies 24.

Încetarea emisiei în România vine după ce în SUA, pe 23 septembrie 2013, televiziunea pentru femei The Style Network s-a transformat într-un post cu profil masculin, denumit Esquire Network, potrivit unui anunţ făcut, la momentul respectiv, de compania NBCUniversal, care a fost citat de realscreen.com.

Rebranduirea televiziunii The Style Network în Esquire Network a fost motivată la momentul respectiv de faptul că NBCUniversal are în portofoliu prea multe televiziuni cu profil feminin, între care E!, Bravo şi Oxygen.

Bonnie Hammer, preşedinte al NBCUniversal Cable Entertainment Group, a declarat atunci că televiziunea Style trebuie să aibă o identitate "mai clară". "Scopul nostru a fost mereu să oferim un conţinut captivant prin intermediul unor branduri distincte, complementare, clar definite", a spus Hammer. Ea a mai afirmat că televiziunile Bravo, E! şi Oxygen, aflate de asemenea în portofoliul NBC Universal, au un public ţintă feminin, în timp ce Esquire Network va fi o televiziune de lifestyle dedicată unei audienţe masculine.

Astfel, era previzibil că The Style Network se va închide şi la nivel internaţional, nu doar în SUA, însă atunci nu au fost făcute precizări în acest sens.

Televiziunea The Style Network a fost lansată în SUA pe 1 octombrie 1998. La nivel internaţional, televiziunea a fost lansată începând din anul 2007.

Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume, furnizând conţinut şi banduri de calitate pentru peste 176 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific. Portofoliul său include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment, Diva Universal şi Golf Channel. Universal Networks International reprezintă şi Movies 24.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment în dezvoltarea, producţia şi marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru o audienţă globală. Compania NBCUniversal este deţinută de Comcast Corporation.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici