Televiziunea The Style Network se relansează pe 1 aprilie în România

Televiziunea The Style Network, deţinută de NBCUniversal, se relansează pe 1 aprilie, postul urmând să aibă o nouă imagine şi un nou logo, vizibile inclusiv în România.

Urmărește
385 afișări
Imaginea articolului Televiziunea The Style Network se relansează pe 1 aprilie în România

Televiziunea The Style Network se relansează pe 1 aprilie în România (Imagine: Facebook)

Televiziunea The Style Network (Style) se va relansa, de la 1 aprilie, atât în România, cât şi în alte ţări din Europa Centrală, Orientul Mijlociu şi Asia (Singapore şi Indonezia), potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

În România, The Style Network este recepţionată de jumătate dintre abonaţii la platforma de DTH ai Romtelecom şi de abonaţii la pachetele de cablu digital din Romtelecom, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii televiziunii în România.

The Style Network va avea un nou logo, "un look împrospătat" şi un slogan nou, inspirate de schimbarea prin care a trecut televiziunea în America de Nord, la jumătatea anului 2012.

Sub noul slogan, "Watch It. Love It. Style It", televiziunea va oferi conţinut original şi atractiv. Ca parte a acestui proces de rebranding, vechea siglă circulară a televiziunii este acum înlocuită de una complet nouă - logoul Style scris cu o nuanţă închisă de bleumarin, evidenţiat de câteva tuşe de culoare albastru deschis. Noul logo va fi adaptat în diverse forme şi culori, care reflectă tendinţele mereu în schimbare din modă şi lifestyle.

"Style este locul în care publicul feminin dornic să fie la curent cu tendinţele din modă sau lifestyle se va regăsi. Conţinutul postului, orientat asupra stilului de viaţă modern, completează portofoliul nostru existent, deja, pe piaţă. O dată cu această împrospătare, dorim să ducem brandul la un nivel superior, continuând, totodată, să lărgim aria de distribuţie a canalului", a declarat Tariq Syed, Managing Director, pentru Europa Centrală la Universal Networks International.

Cu ocazia acestui rebranding, Style va difuza câteva show-uri noi: "House of Fab", "Built" şi "Big Rich Atlanta". De asemenea, Style va continua să difuzeze seriile "Giuliana şi Bill" (sezonul al cincilea), "Jerseylicious" (sezonul al şaselea) şi "Glam Fairy".

Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând conţinut şi banduri de calitate pentru peste 176 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific. Portofoliul include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal şi Golf Channel. Universal Networks International este implicată şi în societatea mixtă KidsCo.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment în dezvoltarea, producţia şi marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru o audienţă globală. Comcast Corporation deţine o majoritate de acţiuni de 51% din NBCUniversal, iar restul acţiunilor de 49% este deţinut de GE.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici