Televiziunea TLC, disponibilă din luna martie şi în pachetele de bază ale Romtelecom şi NextGen

TLC, canalul internaţional de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, este disponibil, începând din luna martie, în pachetele de bază ale Romtelecom şi NextGen, alături de Discovery Channel şi Animal Planet.

Urmărește
594 afișări
Imaginea articolului Televiziunea TLC, disponibilă din luna martie şi în pachetele de bază ale Romtelecom şi NextGen

Televiziunea TLC, disponibilă din luna martie şi în pachetele de bază ale Romtelecom şi NextGen (Imagine: Shutterstock)

Lansată în România în ianuarie 2011, televiziunea TLC difuzează programe documentare şi de tip "reality", despre subiecte variate, de la arta culinară, familie şi modă până la călătorii, sănătate şi întâmplări importante de viaţă, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Printre programele difuzate pe TLC se numără titluri cunoscute precum "Regele cofetarilor", "Poliţia vestimentară" şi "Rochia perfectă", cărora li se alătură serii noi, cum ar fi "Masterchef US" şi "Probleme stânjenitoare".

"Începând cu luna martie, oferim şi abonaţilor Romtelecom şi NextGen canalul TLC, care, la nivel global, este unul dintre cele mai apreciate posturi de televiziune. În Polonia, de exemplu, TLC este canalul de lifestyle numărul unu, atât în ceea ce priveşte audienţa, cât şi preferinţele spectatoarelor. Alături de Discovery Channel sau Animal Planet, TLC completează portofoliul nostru, oferind un conţinut unic, ce combină programele care ne ajută să ne îmbunătăţim viaţa de fiecare zi, cu cele care ne oferă şansa de a cunoaşte lumi şi preocupări diferite de alte noastre", a declarat Ada Roseti, director de programe pentru Europa de Sud-Est la Discovery Networks.

În luna martie, TLC difuzează, în premieră pentru România, cel de-al treilea sezon din "Masterchef US" - începând din 6 martie, dar şi alte seriale noi, precum: "Amish în lume" - un program despre un grup de cinci băieţi şi fete care decid să iasă din comunitatea Amish şi să călătorească la New York pentru a-şi testa principiile; "Fashion Star" - alături de Jessica Simpson, Nicole Richie şi John Varvatos, supermodelul Elle Macpherson oferă unui grup de 14 designeri necunoscuţi şansa de a câştiga un premiu de milioane de dolari pentru a-şi lansa colecţiile în trei mari magazine din America; "Secrete în familie" - un program despre secrete de familie dramatice şi bizare. De la copii schimbaţi la naştere până la părinţi secreţi, programul explorează cele mai incredibile drame de familie.

În România, televiziunea TLC este disponibilă şi în pachetele de bază ale UPC, Akta, dar şi în ofertele altor operatori regionali.

TLC este una dintre cele mai bine cotate televiziuni pentru femei în Statele Unite, fiind lansată în afara SUA începând din 2010. TLC este acum disponibilă în peste 100 de milioane de gospodării din aproximativ 170 de ţări.

TLC face parte din portofoliul companiei Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt televiziuni: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD şi ID Investigation Discovery.

Romtelecom este unul dintre cei mai importanţi operatori de telecomunicaţii din România. La finalul anului 2012, Romtelecom a raportat peste 4,7 milioane de abonamente pentru TV, internet şi voce, precum şi pentru soluţii complexe de ITC.

NextGen Communications oferă servicii de internet prin fibră optică de până la 100 Mbps, televiziune prin cablu digitală şi analogică, telefonie fixă în 60 de oraşe din ţară şi peste 200 de localităţi rurale. NextGen Communications este o subsidiară deţinuntă 100% de S.C. Romtelecom S.A., care activează pe piaţă din 2008.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici