The Washington Post va oferi acces online gratuit la conţinutul a şase ziare locale din SUA
Aceasta este una dintre cele mai importante decizii luate de The Washington Post după ce, anul trecut, cotidianul american a fost cumpărat de Jeff Bezos, fondatorul şi directorul executiv al retailerului online Amazon.
„Această decizie este un mijloc pentru noi de a putea lucra cu alte ziare şi parteneri din ţară, care au operaţiuni în print şi online, pentru a contribui la creşterea valorii abonamentelor pe care le oferă şi pentru a expune conţinutul publicat de The Washington Post unei audienţe mai mari„, a declarat Stephen Hills, preşedintele The Washington Post.
Ziarele locale vizate de acest parteneriat sunt Dallas Morning News, care apare în Texas, Honolulu Star-Advertiser din Hawaii, Toledo Blade din Ohio, Minneapolis Star Tribune din Minnesota, Pittsburgh Post-Gazette din Pennsylvanie şi Milwaukee Journal Sentinel din Wisconsin.
Cumpărat în urmă cu şase luni de fondatorul Amazon, Jeff Bezos, The Washington Post a introdus încă de acum un an un sistem de taxare a conţinutului său online, destinat cititorilor care nu sunt abonaţi ai versiunii pe hârtie a publicaţiei.
Cititorii The Washington Post care nu sunt abonaţi ai publicaţiei în print pot să citească gratuit 20 de articole pe lună postate pe site-ul ziarului.
Pe de altă parte, potrivit theverge.com, accesul gratuit la conţinutul online al celor şase publicaţii locale va fi oferit doar abonaţilor „premium” la aceste ziare. Nu este însă foarte clar ce presupune a fi abonat „premium”, mai scrie theverge.com.
Conform sursei citate, programul de accesare gratuită a conţinutului digital al celor şase publicaţii partenere The Washington Post va fi lansat în luna mai.
În prezent, un abonament la conţinutul online postat pe site-ul The Washington Post costă 9,99 de dolari pe lună. De asemenea, un abonament care oferă acces atât la conţinutul de pe site-ul The Washington Post, cât şi la aplicaţiile publicaţiei costă 14,99 dolari pe lună, mai scrie theverge.com.