ThinkDigital Romania este noul reprezentant exclusiv de vânzari online al Mediafax Group

Compania ThinkDigital Romania, parte a grupului internaţional TDG, va fi, începând cu 1 ianuarie 2016, reprezentantul exclusiv de vânzari online al Mediafax Group, informează un comunicat de presă, dat publicităţii miercuri.

Urmărește
1258 afișări
Imaginea articolului ThinkDigital Romania este noul reprezentant exclusiv de vânzari online al Mediafax Group

ThinkDigital Romania este noul reprezentant exclusiv de vânzari online al Mediafax Group

Clienţii de publicitate online şi agenţiile de media vor avea astfel la dispoziţie cel mai amplu şi divers portofoliu de site-uri locale oferit vreodată în regim exclusiv pe piaţa digitală din România, cu 13 site-uri care au totalizat (în luna noiembrie 2015, conform SATI) peste 14,2 milioane de vizitatori unici în reţeaua Mediafax, la care se adaugă cele 25 de site-uri cu peste 19,1 milioane de vizitatori unici din reţeaua locală a ThinkDigital, oferta consolidată consemnând un nou lider detaşat în clasamentul SATI.

"În condiţiile în care o parte considerabilă din bugetele de advertising online sunt absorbite de playeri globali, consolidarea ofertei locale este un pas logic în maturizarea pieţei. Am încredere că echipa pe care fostul nostru coleg Dragoş Stanca a construit-o ca antreprenor în ultimii ani, combinând expertiza locală cu cea a reţelei internaţionale din care face parte acum, va putea valorifica la maxim efortul echipelor de profesionişti care lucrează astăzi pentru brandurile Mediafax", a declarat Adrian Sârbu, fondator şi director general al Mediafax Group.

"Când un lider în producţia de conţinut de calitate îşi uneşte forţele cu un grup puternic în tehnologie de marketing digital şi vânzări, mesajul pe care îl dăm este clar: într-un mediu extrem de complex, industria locală nu are cum să atingă standardele globale decât prin investiţii constante şi prin consolidare. Sunt convins că, alături de Adrian Sârbu şi de foştii mei colegi de la Mediafax, vom lansa propuneri şi proiecte extrem de interesante începând cu anul care vine", a adăugat Dragoş Stanca, partener şi reprezentant al Think Digital Group în România.

“E o decizie care va avea efecte favorabile atât asupra pieţei locale, cât şi în performanţa noastră ca şi companie. Le mulţumim pentru încredere noilor parteneri de la Mediafax, precum şi publisherilor locali care ne sunt alături de ani buni”, a completat Cristina Cucuiu, director general al ThinkDigital Romania.

Mediafax Group deţine şi editează unele dintre cele mai cunoscute branduri media de pe piaţa locală, precum agenţia Mediafax, “Ziarul Financiar”, “Gândul.info”, “ProSport”, “The One”, “Ce se întâmplă, doctore?”, “Business Magazin” sau “Descoperă”.

TDG (Think Digital Group) activează în domeniile media şi vânzări online (prin compania ThinkDigital), adtech şi programmatic advertising (TailWind/Project Agora) şi marketing digital (ForestView), alături de publisheri locali importanţi şi de parteneri globali majori precum Facebook, Skype, Shazam, DailyMotion, AppNexus ori Sizmek. Grupul are birouri în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Emiratele Arabe Unite. În România, ThinkDigital organizează şi ICEEfest, unul dintre cele mai importante festivaluri internaţionale dedicate Internetului care au loc în regiune.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici