Trei noi membri, aleşi în consiliul director al BRAT

Maria Ţoghină, membru al consiliului administrativ al Societăţii Române de Radiodifuziune şi vicepreşedinte al Clubului Român de Presă, Lucian Ioniţă, Publisher Director la Sanoma Hearst România, şi Dragoş Stanca, director general al Q2M, au fost aleşi în consiliul director al BRAT.

Urmărește
15 afișări

Potrivit unui comunicat de presă remis MEDIAFAX, marţi a avut loc Adunarea Generală a membrilor Biroului Român de Audit al Tirajelor. Pe ordinea de zi a şedinţei au figurat, printre altele, rapoartele de activitate ale departamentelor asociaţiei, înfiinţarea unui departament destinat monitorizării investiţiilor în publicitate în cadrul BRAT şi alegeri pentru trei poziţii vacante ale consiliului director BRAT.

Silviu Ispas, preşedintele BRAT, a evidenţiat în deschiderea şedinţei importanţa pe care BRAT o acordă în prezent proiectelor de monitorizare a investiţiilor în publicitate. În acest sens, BRAT a publicat, în ianuarie 2011, primele rezultate ale monitorizării pentru presa scrisă, iar în luna mai 2011 le va publica pe cele pentru mediul online.

Până la jumătatea anului 2011, BRAT intenţionează să monitorizeze şi investiţiile în publicitatea radio, oferind astfel date integrate de monitorizare a investiţiilor în publicitate pentru trei canale media.

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul măsurării şi verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă a diverselor produse media. În cei 12 ani de la înfiinţare, BRAT a devenit reperul pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor sau traficul site-urilor.

Biroul Român de Audit al Tirajelor are în prezent 210 membri - editori de presă scrisă sau online, agenţii de publicitate, clienţi de publicitate şi distribuitori de presă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici