Astfel, luni, Pro TV a fost lider de audienţă cu „Pariu cu viaţa” în rândul publicului comercial – din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani -, în intervalul 20.29 – 22.24, serialul înregistrând 6,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17,1 %.
Minutul de aur înregistrat pe acelaşi segment de populaţie a fost la ora la 21.07, când Pro TV avea o medie de rating de 8,2 puncte şi o cotă de piaţă de 21.7%.
Şi în rândul întregii populaţii din mediul urban, Pro TV a fost lider de audienţă cu serialul „Pariu cu viaţa”, care a înregistrat 6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.2%.
În episodul de luni seară din „Pariu cu viaţa”, LaLa Band a susţinut primul concert în serial, melodia „LaLa Love Song” s-a transformat în cel mai scurt timp într-un hit, dar bucuria nu a durat foarte mult timp. În urma neînţelegerilor, membrii trupei decid să se despartă, iar profesoara de teorie muzicală este categorică: „Din acest moment nu, pentru mine LaLa Band nu mai există”.
„Ce se va întâmpla cu ei? Care este soarta trupei LaLa Band?, telespectatorii vor descoperi urmărind episodul următor din „Pariu cu viaţa”, serial care ajunge la finalul primului sezon în numai două săptămâni.