Tudor Giurgiu: Nu poţi să mai finanţezi un proiect fără să îl promovezi mai întâi

În trecut, era nevoie de finanţare pentru un eveniment şi apoi urma partea de promovare, în prezent, un proiect nu poate fi finanţat dacă nu este mai întâi promovat, a explicat, joi, Tudor Giurgiu, preşedintele Festivalului Internaţional de Film Transilvania, la Graffiti BBDO - The next 20 years.

Urmărește
220 afișări
Imaginea articolului Tudor Giurgiu: Nu poţi să mai finanţezi un proiect fără să îl promovezi mai întâi

Tudor Giurgiu (Imagine: Theodor Pana/Mediafax Foto)

Regizorul Tudor Giurgiu a vorbit despre Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) şi felul în care s-a dezvoltat TIFF-ul pe partea de new media. El a pus în evidenţă felul în care peisajul media s-a schimbat în ultimii ani şi efectele acestei schimbări asupra industriei filmului şi evenimentelor conexe.

"Am realizat că lucrurile se schimbă foarte mult în felul în care se comunică. În trecut, aveai nevoie de finanţare pentru un proiect şi apoi urma partea de promovare, însă, în prezent, un proiect nu mai poate fi finanţat fără să îl promovezi înainte", a explicat Giurgiu.

În ceea ce priveşte strategia de promovare a TIFF, Giurgiu a explicat importanţa prezenţei pe internet prin activitatea de pe reţeaua de socializare Facebook şi prin crearea canalului TV online TIFF TV, care s-a bucurat de un mare succes.

El a explicat felul în care noile medii au făcut ca filmele în sine şi evenimentele legate de film să devină parte a unui proces mai amplu de comunicare şi promovare.

"Spectatorii de film şi cei care vin la un festival trebuie căutaţi prin alte mijloace, nu mai sunt suficiente mijloacele tradiţionale", a mai spus Giurgiu.

Pe de altă parte, Tudor Galoş, reprezentant al Microsoft România, a vorbit despre aplicaţiile creative şi impactul lor asupra experienţei online a utilizatorilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici