Turbo Xtra HD, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, lansată în România

Discovery Networks îşi extinde portofoliul de canale HD în România prin lansarea televiziunii Turbo Xtra HD, disponibilă în premieră pe Orange TV, începând din 2 iulie.

Urmărește
539 afișări
Imaginea articolului Turbo Xtra HD, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, lansată în România

Turbo Xtra HD, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, lansată în România

Tot începând de marţi, televiziunea Discovery Science HD este disponibilă abonaţilor Orange TV şi iNES IPTV, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Turbo Xtra HD şi Discovery Science HD sunt subtitrate în limba română. În prezent, portofoliul local de televiziuni HD al Discovery mai include Discovery HD Showcase şi Animal Planet HD.

"Este evident că există cerere pe piaţa din România pentru conţinut de calitate în format HD, iar canalele care oferă documentare se numără printre cele mai apreciate în acest context. Decizia de a lansa Discovery Turbo Xtra HD şi Discovery Science HD este o nouă dovadă a angajamentului nostru faţă de această piaţă, răspunzând în acelaşi timp cererii telespectatorilor şi partenerilor noştri, care îşi doresc conţinut de cea mai bună calitate", a declarat Katarzyna Kieli, preşedintele Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa.

Discovery Turbo Xtra HD este o televiziune premium care se adresează pasionaţilor de maşini, dezvăluindu-le culisele industriei auto şi cele mai importante inovaţii din domeniu. Telespectatorii pot urmări unele dintre cele mai dinamice programe din portofoliul Discovery despre industria auto şi inginerie, tehnologie şi gadget-uri, grupate în seri tematice. Astfel, luni şi marţi, telespectatorii pot afla informaţii despre cele mai noi gadget-uri, miercuri pot urmări competiţii de construit maşini, joia este dedicată transformărilor spectaculoase ale unor rable în supermaşini, iar vinerea - cunoştinţelor cu informaţii despre cele mai tari realizări tehnologice în domeniu.

Grila de programe a televiziunii include emisiuni precum "Heartland Thunder", povestea a patru prieteni care împărtăşesc aceeaşi pasiune pentru cursele de dirt-track. Telespectatorii pot face cunoştinţă cu Tim Karrick, Justin Boney, Tom Charles şi fiul acestuia, Dan Charles, care sunt motivaţi de emoţia şi entuziasmul competiţiei. Pe lângă timpul pe care şi-l impart între muncă şi familie, cei patru petrec ore îndelungate modificându-şi motoarele maşinilor şi refăcându-le caroseria.

O altă emisiune este "Twist the Throttle", care prezintă motociclete produse de cei mai mari fabricanţi din lume, dar şi personalităţi din lumea motoarelor, cum ar fi Kevin Schwantz, Mat Mladin şi Massimo Tamburini.

Alte emisiuni difuzate de Turbo Xtra HD sunt "Tech Toys 360", care invită publicul să exploreze ultima generaţie de gadget-uri şi vehicule revoluţionare şi să îi cunoască pe inventatorii lor, "Biker Build-Off", în care doi constructori de motociclete la comandă se întrec pentru a crea motoare unicat.

Pe de altă parte, Discovery Science HD prezintă cele mai interesante aspecte din diverse domenii ale ştiinţei şi tehnologiei, în format de înaltă definiţie. Televiziunea îşi aduce telespectatorii mai aproape de cele mai originale experimente ştiinţifice şi cele mai importante noutăţi din domeniu, prezintă direcţii interesante de cercetare şi în acelaşi timp îşi delectează publicul cu cele mai noi gadget-uri.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) face parte din una dintre cele mai importante companii din lume în domeniul programelor non-ficţiune, Discovery Communications.

Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor 14 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD Showcase, dar şi prin intermediul unor produse şi servicii comerciale şi educaţionale. Programele Discovery Networks sunt difuzate în 27 limbi locale, ajungând la peste 244 de milioane de abonaţi din 118 ţări de pe trei continente.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici