TVR caută directori de Marketing, de Producţie Editorială şi Programe şi pentru Direcţia Editorială

TVR a scos la concurs posturile de director al Direcţiei Marketing şi Vânzări, director de Producţie Editorială şi Programe şi director al Direcţiei Editoriale, ocupate în prezent interimar de Anca Gheorghe, Dan Radu şi, respectiv, de Cezar Ion.

Urmărește
23 afișări

Cele trei concursuri vor avea loc la sediul Societăţii Române de Televiziune (SRTv), în perioada 2 - 15 iunie, potrivit unor anunţuri postate pe site-ul TVR.

Probele pentru fiecare dintre cele trei posturi scoase la concurs sunt următoarele: notare proiect managerial (probă eliminatorie), test limba engleză şi interviu final. Candidaţii care vor fi selectaţi în urma primei probe (notarea proiectul managerial), la fiecare dintre cele trei concursuri, vor fi anunţaţi în vederea efectuării evaluării psihologice.

În mod specific, viitorul director de Marketing şi Vânzări trebuie să planifice, organizeze, coordoneze şi să răspundă de activitatea tuturor structurilor din cadrul Direcţiei Marketing şi Vânzări.

Candidaţii pentru funcţia de director al Direcţia Marketing şi Vânzări vor prezenta la înscriere un proiect managerial specific postului, în care îşi vor prezenta viziunea managerială asupra Direcţiei Marketing şi Vânzări, propunând un plan managerial care să cuprindă idei privind organizarea Direcţiei, strategia de dezvoltare şi elemente de optimizare a activităţilor de marketing şi vânzări (Organizare, strategie, optimizare activităţi specifice).

Pe de altă parte, viitorul director de Producţie Editorială şi Programe trebuie să planifice, organizeze, coordoneze şi să răspundă de activitatea desfăşurată în cadrul Direcţiei Editoriale, Direcţiei Strategie Programe, Departamentelor TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural, TVR Internaţional, TVR Info, TVR HD şi TVR Cinema.

Candidaţii pentru funcţia de director de Producţie Editorială şi Programe vor prezenta la înscriere un proiect managerial specific postului, în care îşi vor prezenta viziunea managerială asupra Direcţiilor Editorială, Strategie Programe şi Departamentelor TVR1, TVR2, TVR3, TVR Cultural, TVR Internaţional, TVR Info, TVR HD şi TVR Cinema, propunând un plan managerial care să cuprindă idei privind organizarea respectivelor structuri, strategii de programe şi editorială precum şi proiecţii de optimizare a activităţilor de concepere, producere, achiziţionare, programare şi difuzare de produse media (Organizare, strategie, optimizare activităţi specifice).

În acelaşi timp, viitorul director al Direcţiei Editoriale va trebui să planifice, organizeze, coordoneze şi să răspundă de activitatea desfăşurată în cadrul Direcţiei Editoriale.

Candidaţii pentru postul de director al Direcţiei Editoriale vor prezenta la înscriere un proiect managerial specific postului, în care îşi vor prezenta viziunea managerială asupra Direcţiei Editoriale, propunând un plan managerial care să cuprindă idei privind organizarea Direcţiei, strategia editorială şi elemente de optimizare a activităţilor redacţionale (Organizare, strategie, optimizare activităţi specifice).

Proiectele manageriale ale concurenţilor la cele trei funcţii trebuie prezentate în câte şapte exemplare la Societatea Română de Televiziune, până la data de 31 mai, ora 16.00, inclusiv.

Anca Gheorghe a fost numită director interimar al Direcţiei Marketing şi Vânzări din Televiziunea Publică, începând cu 10 ianuarie 2011. Anterior, în perioada 2007 - 2010, poziţia de director de marketing al TVR a fost ocupată de Simona Dobrescu, care a plecat din TVR "prin acordul părţilor".

Anca Gheorghe, în vârstă de 38 de ani, a revenit în Televiziunea Publică pe 15 august 2010, în postura de consilier pe probleme de marketing al lui Alexandru Lăzescu, preşedintele-director general al TVR. Atunci ea şi-a dat demisia din funcţia de director de marketing al Kanal D, post pe care l-a ocupat în perioada iulie 2008 - august 2010.

Pe de altă parte, Dan Radu a fost numit în august 2010 consilier al preşedintelui-director general al TVR, Alexandru Lăzescu, atribuţiile lui în TVR fiind legate de "proiectele de reformare managerială, de programe şi de imagine". Câteva luni mai târziu, el a preluat funcţia de director interimar al Direcţiei Producţie Editorială şi Programe din TVR.

Cezar Ion este director interimar al Direcţiei Editoriale din TVR din 15 noiembrie 2010, odată cu schimbarea organigramei SRTv. Înainte, Cezar Ion a fost director al Departamentului de Producţie Editorială în TVR.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici