Twitter are un nou look, asemănător celui al reţelei de socializare concurente Facebook

Twitter a început marţi o vastă operaţiune de modificare a designului profilurilor utilizatorii săi, care le permite acestora să afişeze mai multe elemente personale, însă care fac ca această platformă să semene foarte mult cu reţeaua de socializare concurentă Facebook.

Urmărește
168 afișări
Imaginea articolului Twitter are un nou look, asemănător celui al reţelei de socializare concurente Facebook

Twitter are un nou look, asemănător celui al reţelei de socializare concurente Facebook (Imagine: Captură site)

Reprezentanţii Twitter au anunţat pe blogul platformei de microblogging că au început marţi noaptea să modifice aspectul profilurilor utilizatorilor săi, rearanjând elemente precum fotografia de profil şi cea de copertă.

"Clipă de clipă, profilul vostru de Twitter arată lumii cine sunteţi. Începând de astăzi, va fi şi mai uşor (şi, credem noi, şi mai distractiv) să vă exprimaţi prin intermediul unui profil nou şi îmbunătăţit", a declarat David Bellona, responsabil cu designul Twitter.

Potrivit lui David Bellona, noul Twitter le permite utilizatorilor să folosească fotografii de profil de dimensiuni mai mari decât cele pe care le puteau folosi până în prezent. De asemenea, utilizatorii îşi pot personaliza conturile folosind imagini de copertă şi îşi pot prezenta cele mai populare tweet-uri.

Noul design al conturilor utilizatorilor va fi implementat treptat, însă poate fi admirat deja pe paginile unor personalităţi precum prima doamnă a Statelor Unite Michelle Obama (@flotus) şi cântăreţul John Legend (@johnlegend), dar şi pe pagina agenţiei de presă franceze France-Presse (AFP).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici