UEFA a anunţat lansarea identităţii vizuale media pentru Campionatul European de Fotbal

UEFA a anunţat lansarea identităţii vizuale media pentru Campionatul European de Fotbal care se va desfăşura anul viitor în Ucraina şi Polonia, pentru a populariza evenimentul, informează Brand Republic.

Urmărește
11 afișări

UEFA a angajat agenţia de branding Lambie-Nairn pentru a "extinde vizibilitatea" competiţiei Euro 2012.

Agenţia de branding trebuie să adapteze logoul Euro 2012, realizat în 2009 de compania portugheză Brandia Capital. Designul logoului exprimă "pasiunea" şi "dinamismul" fanilor europeni ai fotbalului, potrivit lui Adrian Burton, Executive Creative Director la Lambie-Nairn.

"Campionatul European de Fotbal este un eveniment global, urmărit de milioane de fani. Am vrut un concept creativ, care să ilustreze pasiunea imensă şi competiţia, dar şi acel sens de unitate pe care îl aduc echipele naţionale de fotbal", a declarat Peter Willems, şeful departamentului de marketing al UEFA.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici