De când coronavirusul ne ţine în case, unii şi-au reamintit ce făceau în anii 2000. Încing reprize de jocuri video cu prietenii, de la distanţă, bineînţeles. Gamingul e printre puţinele lor distracţii în aceste vremuri de criză.
Românilor le place să joace League of Legends, PUBG (Player Unknown Battlegrounds) şi Counter Strike.
Cum Coronavirusul ne ţine în casă, căutăm tot felul de activităţi care să ne ţină ocupaţi. Aşa am redescoperit plăcerea gamingului multiplayer. Îţi suni prietenii, jucaţi în echipă sau unul contra celuilalt, ca la începutul anilor 2000. Tehnologia de azi ne garantează aceeaşi experienţă şi pe smartphone-uri.
Industria de gaming este printre puţinele care au de câştigat de pe urma pandemiei. O analiză făcută în China a semnalat o creştere puternică a jucătorilor de “Honor of Kings” – de la 31 de milioane în februarie 2019, la 63 de milioane.