- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (08.12.2009, 14:37)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un număr de 24 de companii de media s-au reunit în Patronatul Presei Române
Un număr de 24 de companii de media s-au reunit în Patronatul Presei Române (PPR), marţi, la sediul Clubului Român de Presă din Bucureşti, semnându-se actele de constituire a organizaţiei patronale din mass-media, o etapă esenţială în maturizarea profesională şi instituţională a presei naţionale.
Urmărește
89 afișări
Un număr de 24 de companii de media s-au reunit în Patronatul Presei Române
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, evenimentul a avut loc în prezenţa reprezentanţilor a 24 companii de media din România, reprezentând 10 posturi TV, 6 posturi şi reţele radio, 2 agenţii de presă, 54 de ziare, 67 de reviste şi peste 200 site-uri.
Înfiinţat ca o organizaţie reprezentativă a entităţilor mass-media româneşti, PPR se adresează companiilor din presa scrisă, radio, TV şi online, asociaţiilor profesionale, societăţilor din domenii conexe şi altor organizaţii interesate de obiectivele acestei comunităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Alegeri SUA. Generaţia TikTok merge la vot. Cum influenţează reţeaua socială alegerile
-
Ion Cristoiu, despre alegerile din SUA: Trebuie să ne aşteptăm că nici Trump, nici Kamala nu vor accepta înfrângerea
-
Un influencer pro-Trump a primit 100 de dolari de la un agent rus pentru a posta un videoclip fals cu fraude electorale
PPR îşi propune să promoveze interesele patronilor de presă din România, ţinând cont de dificultăţile actuale, precum şi de activitatea miilor de jurnalişti care lucrează în acest domeniu vital pentru echilibrul democraţiei româneşti.
Patronatul Presei Române va informa periodic opinia publică asupra activităţilor desfăşurate.
Organizaţia va fi condusă din funcţia de preşedinte de Cosmina Noaghea, iar din funcţia de prim-vicepreşedinte, de Răzvan Corneţeanu.
"Mă bucur că multe companii din media au pus interesele industriei dincolo de concurenţa firească şi că, în acest an foarte greu pentru presă, am reuşit să înfiinţăm PPR. Sperăm să ni se alăture şi alte organizaţii. Distribuţia a fost o problemă de mulţi ani, dar în 2009 a fost mai evident decât oricând că a nu căuta soluţii împreună înseamna a pierde împreună milioane de euro şi nu ne mai dorim experienţe de acest gen. PPR îşi propune să rezolve problemele media din zona comercială şi va discuta cu jurnaliştii atunci când există intersecţii cu zona editorială. Pentru că una dintre cele mai importante lecţii ale acestui an a fost că jurnaliştii şi executivii trebuie să colaboreze pentru a trece criza", a declarat, marţi, Cosmina Noaghea, preşedinte PPR.
Din Consiliul Permanent fac parte 10 reprezentanţi ai membrilor fondatori, desemnaţi drept vicepreşedinţi ai noului patronat.
Printre problemele mass-media, PPR a sesizat lipsa unui cadru legislativ care să respecte interesele mass-media şi să contribuie la dezvoltarea industriei media din România.
În opinia PPR, se impune, printre altele, elaborarea unui cod etic al investitorului în acest domeniu. Pe termen scurt, PPR anunţă că se va implica în negocierea contractului colectiv de muncă la nivel de ramura mass-media şi în asistenţă la negocierea contractului colectiv de munca la nivel naţional.
Înfiinţarea acestei organizaţii are drept scop şi colaborarea cu asociaţii profesionale din alte ţări, cooptarea de membri şi membri-asociaţi reprezentativi, precum şi reprezentarea şi apărarea intereselor membrilor români la nivelul Uniunii Europene.
Noul patronat precizează că a primit un puternic suport operaţional din partea Uniunii Generale a Industriaşilor din România, membră a Alianţei Confederaţiilor Patronale din România.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce a pățit Marian Godina în timpul unei percheziții. Ce obiect a găsit pe noptiera suspectului peste care a intrat în casă
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe