- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.05.2018, 14:08)
- Bianca Ciocotisan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un start-up media din Japonia foloseşte roboţi pentru transformarea informaţiilor în ştiri
JX Press din Japonia este o agenţie media ce foloseşte o combinaţie de reţele de socializare şi inteligenţă artificială, fondatorul spunând că a dezvoltat un instrument de folosire a roboţilor pentru a găsi informaţii de ultimă oră în mediul online şi a le transforma în ştiri, scrie Bloomberg.
Urmărește
350 afișări
Un start-up media din Japonia foloseşte roboţi pentru transformarea informaţiilor în ştiri
Katsuhiro Yoneshige, fondatorul companiei de ştiri care funcţionează folosind inteligenţa articială, în vârstă de 29 de ani, spune că şi-a dat seama de situaţia periculoasă a presei japoneze în momentul în care era angajat pentru un site de ştiri al unei companii aeriene, în timpul anilor de liceu.
Pe 13 februarie, anul trecut, fratele geamăn al dictatorului nord-coreean Kim Jong-Un a fost ucis pe un aeroport din Malaezia, iar raportul Departamentul de Stat al Satelor Unite a concluzionat că a fost asasinat de un agent.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Ştirea despre moartea lui Kim Jong-Nam a fost preluată cu rapiditate în Japonia de JX Press Corp., o companie de tehnologie de ştiri înfiinţată în 2008 de Katsuhiro Yoneshige, în timpul studenţiei.
Acesta a raportat incidentul cu mai mult de o jumătate de oră mai rapid decât agenţiile mari de ştiri, reuşind să facă acest lucru chiar dacă nu are jurnalişti, cu atât mai puţin birouri internaţionale.
„NewsDigest a relatat ştirea senzaţională la 19:52, iar posturile de televiziune au preluat-o la ora 20:30”, a scris sociologul Noritoshi Furuichi pe Twitter, după rapoartele privind moartea lui Kim.
Secretul JX Press, se pare, este o combinaţie de social media şi inteligenţă artificială. Yoneshige şi echipa sa au dezvoltat un instrument, folosind maşini care învaţă, pentru a găsi ştiri de ultimă oră pe reţelele de socializare şi pentru a le transforma în ştiri, în esenţă fiind o redacţie care foloseşte ingineri.
Modalitatea pe care acest star-up o foloseşte poate fi, de asemenea, un studiu de caz pentru rezolvarea uneia dintre cele mai presante probleme din Japonia: lipsa acută de forţă de muncă, care se va înrăutăţi odată cu îmbătrânirea populaţiei.
JX Press de la Tokyo are în prezent 24 de angajaţi cu o vârstă medie de 29 de ani, dintre care două treimi sunt ingineri. Compania are două produse principale: abonament pe bază de ştiri de ultimă oră Fast Alert şi o aplicaţie gratuită de ştiri mobile numită NewsDigest.
Compania de ştiri din Tokyo a ajuns să fie susţinută financiar de nume mari, inclusiv gigantul media Nikkei Inc. şi fondurile de investiţii Mitsubishi UFJ Capital Co. sau CyberAgent Ventures Inc.
Clienţii săi includ mulţi dintre cei mai mari radiodifuzori din Japonia, precum NHK, TV Asahi şi Fuji Television, toţi plătind un abonament lunar pe care Yoneshige refuză să-l dezvăluie .
Koichiro Nishi, redactor şef-adjunct la TV Asahi, declară că "Fast Alert" a devenit un "instrument de must-have", deoarece redacţia sa a început să o folosească în noiembrie 2016. Le-a permis să detecteze unele ştiri chiar înainte de departamentele de poliţie şi pompieri, în loc să aştepte în jur pentru a auzi vestea de la ei, spune el. "Este în principiu o lume de 100 de milioane de cameramani", spune Nishi.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe