UPC România va transmite conţinut în format 3D

UPC România va transmite conţinut 3D, fiind primul operator telecom care utilizează acest format, iar lansarea tehnologiei este rezultatul investiţiilor în modernizarea reţelei, efectuate în ultimii doi ani, a anunţat, joi, compania.

Urmărește
55 afișări

Totodată, operatorul a anunţat că va difuza în format 3D turneul de tenis Roland Garros, care se desfăşoară în perioada 22 mai - 5 iunie, în urma achiziţiei de la Eurosport a drepturilor de transmisie în exclusivitate.

"Tehnologia 3D este considerată următoarea revoluţie în televiziune. (...) Prin transmisia Roland Garros, unul dintre cele mai mari turnee de tenis ale anului, aducem clienţilor noştri spectacolul 3D şi emoţii la cote maxime într-o experienţă unică", a declarat, într-un comunicat, directorul executiv al UPC România, Severina Pascu.

Programele 3D pot fi vizualizate cu un televizor compatibil cu noul format.

De asemenea, UPC a lansat pachetele Profesionist 3D şi Olimpic 3D, care aduc clienţilor servicii de televiziune, Internet şi telefonie, precum şi un mediabox HD sau DVR HD. Pachetele Profesionist 3D şi Olimpic 3D pot fi achiziţionate la preţul de 55 de lei (fără TVA) şi respectiv 90 de lei (fără TVA).

Potrivit unui recent studiu Gfk, citat de UPC, piaţa 3D din România va cunoaşte în acest an o dinamică accentuată, întrucât există un real interes pentru această tehnologie şi beneficiile pe care le aduce. De altfel, România urmează tendinţele de pe piaţa europeană de profil, unde televiziunea 3D are un succes semnificativ, se arată în studiu.

La finalul primului trimestru, baza de clienţi a UPC România se ridica la circa 1,14 milioane clienţi, fiind una dintre cele mai mari companii locale de comunicaţii prin cablu. Principalii concurenţi sunt RDS&RCS şi Romtelecom.

Controlat de grupul american Liberty Global, UPC Holding este înregistrat în Olanda şi are peste 8,8 milioane de clienţi în nouă ţări din Europa şi alţi un milion de utilizatori în Chile.

Veniturile UPC Holding au crescut în primul trimestru cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 977 milioane euro, datorită fluctuaţiilor de pe pieţele valutare şi creşterii organice a încasărilor. Profitul operaţional al companiei a urcat cu 32%, la 215 milioane euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici