Utilizatorii Facebook de pe mobil, invitaţi să folosească o aplicaţie separată pentru mesagerie

Facebook vrea să îi determine pe utilizatorii care accesează platforma de pe dispozitive mobile să folosească o aplicaţie separată pentru a dialoga în scris cu contactele lor de pe această reţea de socializare.

Urmărește
268 afișări
Imaginea articolului Utilizatorii Facebook de pe mobil, invitaţi să folosească o aplicaţie separată pentru mesagerie

Utilizatorii Facebook de pe mobil, invitaţi să folosească o aplicaţie separată pentru mesagerie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Deocamdată, serviciul de mesagerie este integrat în aplicaţia mobilă de Facebook.

"Am început astăzi să îi prevenim pe oameni că mesajele vor ieşi din aplicaţia Facebook pentru a intra în aplicaţia Messenger", propusă de acelaşi grup, dar care oferă doar servicii de mesagerie, a precizat, miercuri, compania americană într-un comunicat.

"Pentru a continua să trimită mesaje de pe mobil, oamenii vor avea nevoie să instaleze aplicaţia Messenger", se afirmă în acelaşi comunicat.

Messenger este prezentat drept un instrument mai rapid şi mai eficient pentru a discuta pe chat. Anumiţi specialişti îşi pun totuşi o serie de întrebări în legătură cu interesul grupului american de a-i obliga pe membrii reţelei Facebook să folosească o altă aplicaţie atunci când vor să îi contacteze pe prietenii lor de pe reţea.

Facebook a anunţat, în februarie, că a cumpărat aplicaţia de mesagerie mobilă pe internet WhatsApp cu 19 miliarde de dolari, aceasta fiind cea mai mare achiziţie din istoria companiei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici