Veniturile CME în România au crescut în primele nouă luni

Veniturile obţinute de Central European Media Enterprises (CME) în România au crescut, în primele nouă luni, cu 44,9%, la 197,1 milioane de dolari, concomitent cu o majorare a profitului înainte de plata dobânzilor, impozitelor, deprecierii şi amortizării (EBITDA) de 43,1%, la 81,78 milioane dolari.

Urmărește
16 afișări
Imaginea articolului Veniturile CME în România au crescut în primele nouă luni

Veniturile CME în România au crescut în primele nouă luni cu 44,9%, la 197,1 milioane dolari

În trimestrul al treilea, veniturile CME în România au avansat cu 33,7%, la 59,28 milioane dolari, în timp ce EBITDA a crescut cu 3,2%, la 20,116 milioane dolari, se arată într-un comunicat al grupului.

CME deţine în România posturile Pro TV, Pro Cinema, Acasă, Pro TV Internaţional, Sport.ro şi MTV România, ultimul fiind preluat la finele anului 2007.

Veniturile nete consolidate ale grupului CME au urcat în primele nouă luni cu 35%, la 729,9 milioane dolari, în timp ce profitul operaţional s-a majorat cu 37,4%, la 148,8 milioane dolari.

Profitul net consolidat al CME a crescut de peste patru ori, de la 15,6 milioane dolari în primele nouă luni din 2007 la 67,7 milioane dolari în perioada similară a acestui an.

În trimestrul al treilea, CME a obţinut venituri consolidate de 201 milioane dolari, în creştere cu 15% faţă de intervalul din 2007, şi un profit operaţional de 6,1 milioane de dolari.

"Anul 2008 va fi o altă perioadă extraordinară pentru CME, ceea ce înseamnă că vom continua recordul de a înregistra anual creşteri ale veniturilor şi profitului. Discuţiile preliminare cu oamenii de publicitate, pentru 2009, susţin anticipările grupului, potrivit cărora criza economică mondială nu a avut un impact semnificativ asupra cheltuielilor cu publicitatea pe pieţele unde avem operaţiuni", a declarat Michael Garin, directorul general al CME.

În România, CME previzionează venituri nete de 279 milioane de dolari pe anul 2008, în creştere cu 30%, de la 215 milioane de dolari, în 2007, şi un EBITDA de 120 milioane de dolari, în creştere cu 20% faţă de exerciţiul financiar precedent.

"Avem companii puternice, care sunt lideri pe pieţele locale şi generează cash. Capacitatea noastră de a produce conţinut local ne oferă controlul asupra cheltuielilor de capital, costurilor de producţie şi realizare a programelor. Rămânem focusaţi pe planul nostru de a genera creştere şi de a menţine marjele, chiar în contextul unui mediu economic provocator", a declarat Adrian Sârbu, directorul de operaţiuni al CME.

CME operează reţele mari de televiziune în şase state din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie totală de 97 milioane de persoane.

Posturile de televiziune ale companiei sunt localizate în Bulgaria (TV2 şi Ring TV) Croaţia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport şi MTV Cehia), România (PRO TV, PRO TV Internaţional, Acasă, PRO Cinema, Sport.ro şiMTV România), Slovakia (Markíza, Nova Sport şi MTV), Slovenia (POP TV, Kanal A) şi Ucraina (Studio 1+1, Studio 1+1 International, Kino,Citi).

CME este listată la bursa electronică Nasdaq, din Statele Unite, precum şi la Bursa de Valori de la Praga.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici