„Export de inteligenţă” şi „Spitale bolnave”, cele două anchete difuzate de Pro TV duminică, în cadrul emisiunii „România, te iubesc!”, au propulsat ediţia în topul preferinţelor telespectatorilor, iar Pro TV a fost lider de audienţă.
Astfel, în intervalul orar 17.59 – 18.59, când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 5,1 puncte de rating şi 18% din cota de piaţă, în timp ce Prima TV avea un rating de doar 2,7 puncte şi o cotă de piaţă de 9,5 procente, iar Antena 1 s-a situat pe locul al treilea.
Şi pe publicul din mediul urban „România, te iubesc!” a deţinut supremaţia, înregistrând 4,9 puncte de rating şi 14,3% din cota de piaţă, iar Prima TV, următoarea clasată, avea 2,7 puncte de rating şi 7,9% din cota de piaţă.
În minutul de aur al emisiunii, înregistrat la 18.58, aproape 1.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României erau cu ochii pe „România, te iubesc!”, iar pe publicul din mediul urban Pro TV înregistra 8,6 puncte de rating şi 24,2 procente din cota de piaţă.