Viitorul are forma unui televizor

Peste 12 miliarde de dispozitive vor fi capabile să se conecteze la 500 de miliarde de ore de conţinut TV şi video în 2015, potrivit estimărilor Intel, citate de BBC News Online.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Viitorul are forma unui televizor

Viitorul are forma unui televizor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În plus, viziunea companiei este că pretutindeni televiziunea va fi una mai personală, socială şi informativă.

"Televiziunea a ieşit din cutie şi a coborât de pe perete", a declarat Justin Rattner, Chief Technology Officer al Intel. "Televiziunea va rămâne în centrul vieţilor noastre şi vom putea urmări ce vrem şi unde vrem", a adăugat el. "Vorbim de mai multe dispozitive capabile să ruleze programe TV pentru fiecare bărbat şi femeie de pe planetă. Oamenii se vor simţi conectaţi cu ecranul în moduri total noi", a spus Rattner.

Într-un discurs susţinut la Intel's Developer Forum (IDF) din San Francisco, Justin Rattner a declarat că succesul televiziunii s-a datorat creşterii numărului de moduri în care publicul consumă conţinut: televizoare tradiţionale, telefoane mobile, laptop-uri, netbook-uri, computere şi dispozitive mobile cu acces la internet. Rattner a vorbit şi despre o tehnologie care câştigă din ce în ce mai mult teren şi anume 3D TV.

Malachy Moynihan, vicepreşedinte de strategie pentru produse video în cadrul Cisco, a declarat că se aşteaptă la o explozie de conţinut pentru aceste dispozitive.

"Se înregistrează un volum mare de trafic de conţinut video în reţelele de internet. Până în 2013, 90% din traficul pe internet va fi reprezentat de transferul de conţinut video şi 60% din conţinuturile video vor fi accesate de public prin intermediul reţelelor de internet", a spus el.

În condiţiile creşterii estimate şi a dorinţei fabricanţilor de a satisface cererea de pe piaţă, Eric Kim, responsabil al Intel, a îndemnat companiile să păstreze conceptul "simplu şi uşor".

"Nu-mi faceţi televizorul să funcţioneze ca un computer. Asta e ceea ce auzim constant de la consumatori. Cea mai mare provocare este să aducem puterea şi abundenţa internetului pe TV, dar să păstrăm televizoarele simple", a precizat Kim.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici