Vinerea în care Google a pus în loc de logo jocul Pac-Man a redus productivitatea cu câteva milioane de dolari

Logo-ul animat afişat de motorul de căutare Google începând de vineri pentru sărbătorirea a 30 de ani de la lansarea pe piaţă a jocului Pac-Man a redus productivitatea cu câteva milioane de dolari, conform Ziarul Financiar

Urmărește
29 afișări
Imaginea articolului Vinerea în care Google a pus în loc de logo jocul Pac-Man a redus productivitatea cu câteva milioane de dolari

Vinerea în care Google a pus în loc de logo jocul Pac-Man a redus productivitatea cu câteva milioane de dolari

Vineri, ca urmare a postării jocului Pac-Man pe site-ul Google angajaţii ar fi consumat cu acest joc cinci milioane de ore de muncă, pierderile aduse economiei americane ridicându-se la 120 milioane dolari, declară Tony Wright, fondatorul firmei Rescue Time, care oferă companiilor unelte de măsurare a productivităţii muncii.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici